Słodkie życie po czterdziestceSłodkie życie po czterdziestceSłodkie życie po czterdziestceSłodkie życie po czterdziestce

Słodkie życie po czterdziestce

Słodkie życie po czterdziestce
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Życie zaczyna się po czterdziestce – tak triumfalnie Jennifer Lopez może odpowiedzieć tym, którzy jeszcze niedawno przepowiadali jej koniec kariery. Teraz powraca, a symbolem jej dobrej passy jest kontrakt reklamowy z Fiatem, który mimo kiepskiego wizerunku w Ameryce też marzy o ponownym zaistnieniu na tamtejszym rynku.

Słowo „porażka” towarzyszyło piosenkarce nieodłącznie przez ostatnich kilka lat. Wielu obserwatorów uważało, że najlepsze lata kariery J.Lo ma już za sobą. Zbliżała się do czterdziestki, czując napór młodszych konkurentek, a niemal wszystko, w czym brała udział, wpędzało ją w kłopoty.

Film „Niedokończone życie”, w którym wystąpiła, pomimo generalnie doborowej obsady (Robert Redford, Morgan Freeman) okazał się totalną klapą.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się