0 4 0 0 0 3.04.2018Blisko 70 proc. internautów nie wie o RODO. Badanie Publicis MediaBlisko 70 proc. internautów nie wie o unijnym rozporządzeniu o ochronie danych osobowych RODO – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie Publicis Media. Osoby deklarujące znajomość nowego prawa częściej zgadzają się, że ich dane w Internecie są bezpieczne.
0 6 0 0 0 3.04.2018Wiersze w sklepach, klubach i punktach usługowych. Kampania promująca poezjęPonad 100 tys. wierszy w przeszło 200 miejscach Warszawy będzie można w kwietniu dostać gratis, m.in. podczas zakupów. Akcja „Wiersze w mieście” rozpoczęła się 3 kwietnia. Promuje poezję.
2 0 0 0 0 3.04.2018Kabaret Zachodni w kampanii Juicy FruitMarka Juicy Fruit rozpoczęła wiosenną kampanię reklamową. Do współpracy zaprosiła Kabaret Zachodni. W efekcie powstały krótkie skecze, które pokazują, jak zabawne może być porozumiewanie się bez słów.
2 4 0 0 0 3.04.2018„Niewiarygodne? A jednak!” OLX z kampanią promującą kategorię PracaZ początkiem kwietnia ruszyła kampania reklamowa serwisu ogłoszeniowego OLX. Tym razem marka promuje kategorię Praca.
0 1 0 0 0 1.04.2018„Po co jest PR?” – ukazała się książka Łukasza Zająca21 marca miała miejsce premiera książki Łukasza Zająca „Po co jest PR?”, wydanej przez Wydawnictwo Słowa i Myśli. To publikacja, która pozwala zrozumieć funkcjonowanie agencji PR. Pokazuje, kim są specjaliści ds. PR, jak pracują oraz w jaki sposób podejmować z nimi współpracę.
2 2 0 0 0 30.03.2018Wielkanocna kampania WiniaryKampania internetowa Majonezu Dekoracyjnego Winiary i Sosu Chrzanowego Winiary obejmuje przepisy, zdjęcia, wideo, kampanię banerową, reklamy na VOD oraz kreację postów do social mediów.
1 2 0 0 1 29.03.2018Gal Gadot i Robert Lewandowski w kampanii Huawei P20 Pro w PolsceGal Gadot, izraelska aktorka znana z roli Wonder Woman oraz Robert Lewandowski, kapitan polskiej reprezentacji i ambasador Huawei w Polsce promują wspólnie najnowszy smartfon Huawei P20 Pro. Kampania telewizyjna ruszy 9 kwietnia, ale już można obejrzeć spot.
0 2 0 0 0 29.03.201884 mężczyzn na dachu biurowca. Kampania przeciwdziałająca problemowi samobójstw mężczyznRzeźby przedstawiające 84 mężczyzn ustawiono na szczycie wieżowca telewizji ITV w Londynie. Liczba symbolizuje ponurą statystykę: w każdym tygodniu w Wielkiej Brytania samobójstwo popełnia właśnie 84 mężczyzn. Kampanię oznaczono w internecie hashtagiem #Project84.
0 0 0 0 0 29.03.2018Mitsubishi Motors wybiera globalną agencję kreatywnąFirma Mitsubishi Motors Corporation wybrała agencję kreatywną Critical Mass. Będzie ona odpowiedzialna za rozwój marki w obszarze digital oraz stworzenie nowego cyfrowego ekosystemu dla klientów firmy na całym świecie.
0 1 0 0 0 29.03.2018Credit Agricole i Dawid Podsiadło rozpoczynają strategiczną współpracęDawid Podsiadło pojawi się w kwietniu w nowej kampanii banku Credit Agricole. Współpraca będzie mieć jednak szerszy i długofalowy charakter. Marka zostanie m.in. partnerem niektórych działań artystycznych muzyka, o czym artysta będzie niebawem sam informował.