0 0 0 3.10.2018Znamy nominowanych w konkursie Złote Spinacze 2018Tegoroczne, 80-osobowe jury Złotych Spinaczy spośród 292 nadesłanych zgłoszeń wyłoniło 91, które będą rywalizować w drugim etapie konkursu. Najwięcej nominacji otrzymała agencja Big Picture (8), na drugim jest miejscu MSLGroup (6), na trzecim Linkleaders oraz Cohn & Wolfe (po 4). Zwycięzców poznamy 7 grudnia.
1 1 0 3.10.2018Kolejny przedsiębiorca w kampanii T-Mobile dla firmKiedy Katarzyna Molska otworzyła własną firmę w 1997 r., rynek architektury krajobrazu w Polsce dopiero kiełkował. Dziś realizuje ona międzynarodowe przedsięwzięcia. Właśnie wystąpiła w kampanii T-Mobile.
0 1 0 3.10.2018W Warszawie pojawił się billboard Avivy, który ma oczyszczać powietrze1 października rusza druga odsłona kampanii Avivy „Wiem, czym oddycham”. Jej celem jest edukowanie, jak można przeciwdziałać szkodliwemu wpływowi smogu na zdrowie. Jednym z elementów jest montaż w Warszawie billboardu pochłaniającego smog.
0 5 1 3.10.2018Czy Bartosz Kurek przyćmił Roberta Lewandowskiego? Analiza agencji AbananaPolscy siatkarze ponownie są mistrzami świata. Przez media społecznościowe oraz tradycyjne przetoczyła się dyskusja na temat tego, który sport jest ulubionym sportem Polaków i dlaczego jest to piłka nożna, choć w tej dyscyplinie na poziomie międzynarodowym trudno o jakiekolwiek sukcesy. Agencja Abanana, korzystając z narzędzia Unamo sprawdziła, jak sukces przełożył się na obecność Bartosza Kurka w social media.
0 0 0 3.10.2018Tefal wybrał Cape Morris do obsługi w social mediaMarka Tefal rozstrzygnęła przetarg na obsługę wszystkich grup produktowych w social media. Wygrała go agencja Cape Morris. Zajmie się opracowaniem koncepcji kreatywnej, strategii komunikacji, taktyki mediowej, materiałów kreatywnych oraz bieżącą obsługą marki.
3 2 0 3.10.2018Paramount Channel HD pokazuje w kampanii, jak się robi filmy1 października ruszyła kampania wizerunkowa „Filmy. Magia” promująca stację Paramount Channel HD. Osią działań są trzy spoty, które odsłaniają kulisy powstawania produkcji filmowych.
4 0 0 2.10.2018Łomża z kolejną odsłoną platformy „Kto powiedział, że”Marka Łomża (Browar Van Pur) rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii „Kto powiedział, że”. Przekonuje w niej, że warto robić rzeczy przekraczające schematy.
0 0 0 2.10.2018Nespresso wybrało Big Picture do prowadzenia działań z zakresu influencer relationsMarka Nespresso wybrała w przetargu Big Picture. Agencja zajmie się opracowaniem i realizacją kompleksowej strategii komunikacji z udziałem influencerów.
1 1 0 2.10.2018„Paola – owocuje przyjemnością!” – kampania syropów owocowychRozpoczęła się kampania reklamowa marki Paola. W jej ramach powstał spot, który przywołuje wspomnienia i smaki lata.
2 0 0 2.10.2018Kolejna odsłona kampanii OSM Piątnica: serki Twój SmakOd października można oglądać kolejny spot OSM Piątnica w ramach kampanii „Z Piątnicy, no bo skąd”. Tym razem pani Eugenia, znana już z reklamy Serka Wiejskiego, zachwala serki do smarowania Twój Smak – w wersji tradycyjnej oraz puszyste.