0 1 0 0 0 29.03.2017WSP „Społem” wybrała dom mediowyWytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” wybrała dom mediowy UM. Zajmie się on przygotowaniem najbliższej kampanii reklamowej produktów spółdzielni.
0 1 0 0 0 29.03.2017Top 10 reklam wideo online w lutym według GemiusaŁowicz, Gillette i Morele.net – spoty tych marek były w lutym odtwarzane przez największą liczbę polskich internautów. Z analizy firmy Gemius wynika, że filmy reklamowe Łowicza oglądało 4 mln osób. Najwięcej emisji w ramach top 10 miała reklama serwisu YouTube – ponad 11 mln wyświetleń.
0 1 0 0 0 29.03.2017Telewizja Puls z agencją AdexonTelewizja Puls podpisała umowę z agencją internetową i siecią reklamy Adexon. Firmę wybrano w konkursie ofert. Umowa będzie obowiązywała do końca tego roku.
0 1 0 0 0 29.03.2017Consulting & More z nową identyfikacją wizualną i strategią rozwojuAgencja Consulting & More modyfikuje swoją nazwę i wprowadza nową identyfikację wizualną. Zdefiniowała też nowe obszary specjalizacji.
1 1 0 0 0 29.03.2017Kampania reklamowa elektrycznej ściągaczki Viledy (wideo)Marka Vileda rozpoczęła kampanię reklamową elektrycznej ściągaczki do szyb Windomatic. Spoty telewizyjne w stacjach ogólnopolskich i tematycznych są emitowane od 27 marca do 30 kwietnia.
0 1 0 0 0 28.03.2017Herbapol-Lublin rozstrzygnął przetarg na prowadzenie działań PRAgencja Big Picture została wybrana do prowadzenia PR produktowego marek Herbapol i Big-Active. Przetarg dotyczył obsługi w 2017 r., a do udziału w nim zaproszono 5 agencji.
0 1 0 0 0 28.03.201720 nominacji w polskiej edycji Young Creatives CannesJury tegorocznej edycji konkursu Young Creatives Cannes przyznało nominacje dwudziestu zespołom. Zwycięskie duety poznamy 26 maja. Laureaci w kategorii media zostaną ogłoszeni 24 kwietnia. Nagrodą główną w poszczególnych kategoriach jest udział w międzynarodowych finałach Young Lions.
0 1 0 0 0 28.03.2017Polacy są za e-handlem w niedziele. Raport Izby Gospodarki ElektronicznejPolacy nie chcą ograniczenia handlu w Internecie w niedziele. Za wyłączeniem e-sklepów spod tego zakazu jest 57 proc. badanych, 33 proc. nie ma zdania, a przeciw jest 10 proc. Wśród e-kupujących odsetek popierających wyłączenie e-handlu spod zakazu wynosi 70 proc. – pokazuje badanie Izby Gospodarki Elektronicznej.
0 6 0 0 0 28.03.2017Konsumencka mapa trendów według ARC Rynek i Opinia (infografika)Crowdfunding, kupowanie ubrań i akcesoriów od rzemieślników czy płacenie komórką za zakupy to jedne z głównych trendów, którym zamierzają poddać się konsumenci w najbliższym czasie. W odwrocie ma być m.in. jedzenie mięsa – takie są wnioski z badania ARC Rynek i Opinia „25 trendów konsumenckich na 25-lecie”.
0 2 0 0 0 28.03.2017Grosicki, Pazdan i Kapustka będą zachęcać dzieci do ruchu razem z KubusiemKamil Grosicki, Michał Pazdan i Bartosz Kapustka zostali ambasadorami kampanii „Rusz się z Kubusiem!”. Wizerunki piłkarzy pojawią się m.in. na etykietach nowego produktu – wody smakowej Waterrr Sport wzbogaconej witaminami.