Zagrożone wyginięciem gatunki zwierząt nadal trzymają się z Żubrem – piąta edycja kampanii CSR
  • 0
  • 3
9.08.2023

Zagrożone wyginięciem gatunki zwierząt nadal trzymają się z Żubrem – piąta edycja kampanii CSR

Rozpoczyna się 5. edycja kampanii „Żubr ratuje życie zagrożonych gatunków” marki Żubr Kompanii Piwowarskiej pod hasłem „Kto nie trzyma z Żubrem, ten trąba”. Wzorem lat ubiegłych król puszczy znika z etykiet butelek i puszek, by zwrócić uwagę na zagrożone wyginięciem gatunki zwierząt w Polsce.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

9 sierpnia 2023

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.08.2023

VeloBank promuje oszczędzanie w Świecie Bardziej Velo i poleca się na wakacje

VeloBank wystartował z nową kampanią Elastycznego Konta Oszczędnościowego. W spotach zachęca do zmiany tradycyjnych form odkładania pieniędzy, które według GfK wciąż wybiera co piąty Polak, na oszczędzanie z bankiem. Pokazuje, że jest to zarówno wygodna i bezpieczna alternatywa, jak i sposób na pomnażanie swoich środków dzięki atrakcyjnemu oprocentowaniu. Równolegle uruchomiona została kampania radiowa, w której bank poleca się na wakacje.

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
9.08.2023

Żubrówka z nową strategią komunikacji

W działaniach pod hasłem „Odkryj swoją dziką naturę” marka zwraca się do konsumentów młodych duchem oraz spragnionych wyjątkowych doświadczeń. Koncentruje komunikację na pozytywnych stronach życia, zachęcając do pełnego angażowania się w różnorodne interakcje społeczne. Motywuje swoich konsumentów do swobodnego wyrażania swojej dzikiej natury – celebrowania autentyczności, czerpania radości z każdej chwili i odkrywania własnej dzikiej strony.