Pepsi Space – murale marki z pracami młodych artystów
  • 0
  • 2
9.08.2023

Pepsi Space – murale marki z pracami młodych artystów

W ramach konkursu Pepsi Space młodzi ludzie mają szansę na prezentację swojej twórczości. Marka udostępnia swoją przestrzeń reklamową laureatom. Prace pojawią się na muralach, billboardach, jak i w kanałach cyfrowych marki.

Pepsi Space to konkurs dla młodych, w ramach którego marka oddaje swoje przestrzenie reklamowe – billboardy, ekrany reklamowe, murale, a także przestrzeń w internecie. Marka chce w ten sposób stworzyć platformę do prezentacji twórczości młodego pokolenia. Ambasadorami kampanii, jak również członkami jury konkursu są: Bedoes2115, Nowciax oraz Nita.

Prace laureatów konkursu pojawią się na muralach w 16 miejscach. Przez cały sierpień wyróżnione prace konkursowe sukcesywnie będą pojawiać się także w pozostałych przestrzeniach offline, jak i online.

Przesłane prace w formie grafik, wideo, audio czy tekstów miały także szansę na zaprezentowanie się na kanałach online Pepsi – Facebooku, Instagramie, TikToku, Spotify i YouTube.

Nagrodzone prace, które znajdą się na muralach, można zobaczyć w następujących lokalizacjach:

  • Gdańsk: rondo przy ul. Chłopskiej i Kołobrzeskiej, kierunek Ergo Arena, Galeria Przymorze.
  • Łódź: ul. Piotrkowska 217.
  • Warszawa: CH pl. Unii/Politechnika (skrzyżowanie ul. Batorego i ul. Waryńskiego i Puławskiej).
  • Wrocław: Most Grunwaldzki, Wybrzeże Słowackiego 5.

Autorem koncepcji kampanii jest Feeders Agency, zakupem mediów zajęła się agencja mediowa Zenith. Działania PR koordynuje agencja Lepont. Za realizację murali odpowiada Good Looking Studio.

  • 2
Murale w ramach Pepsi Space

Murale w ramach konkursu Pepsi Space

Murale w ramach Pepsi Space

9 sierpnia 2023

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.08.2023

VeloBank promuje oszczędzanie w Świecie Bardziej Velo i poleca się na wakacje

VeloBank wystartował z nową kampanią Elastycznego Konta Oszczędnościowego. W spotach zachęca do zmiany tradycyjnych form odkładania pieniędzy, które według GfK wciąż wybiera co piąty Polak, na oszczędzanie z bankiem. Pokazuje, że jest to zarówno wygodna i bezpieczna alternatywa, jak i sposób na pomnażanie swoich środków dzięki atrakcyjnemu oprocentowaniu. Równolegle uruchomiona została kampania radiowa, w której bank poleca się na wakacje.

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
9.08.2023

Żubrówka z nową strategią komunikacji

W działaniach pod hasłem „Odkryj swoją dziką naturę” marka zwraca się do konsumentów młodych duchem oraz spragnionych wyjątkowych doświadczeń. Koncentruje komunikację na pozytywnych stronach życia, zachęcając do pełnego angażowania się w różnorodne interakcje społeczne. Motywuje swoich konsumentów do swobodnego wyrażania swojej dzikiej natury – celebrowania autentyczności, czerpania radości z każdej chwili i odkrywania własnej dzikiej strony.

8 sierpnia 2023