- 0
- 2
Pepsi Space – murale marki z pracami młodych artystów
W ramach konkursu Pepsi Space młodzi ludzie mają szansę na prezentację swojej twórczości. Marka udostępnia swoją przestrzeń reklamową laureatom. Prace pojawią się na muralach, billboardach, jak i w kanałach cyfrowych marki.
Pepsi Space to konkurs dla młodych, w ramach którego marka oddaje swoje przestrzenie reklamowe – billboardy, ekrany reklamowe, murale, a także przestrzeń w internecie. Marka chce w ten sposób stworzyć platformę do prezentacji twórczości młodego pokolenia. Ambasadorami kampanii, jak również członkami jury konkursu są: Bedoes2115, Nowciax oraz Nita.
Prace laureatów konkursu pojawią się na muralach w 16 miejscach. Przez cały sierpień wyróżnione prace konkursowe sukcesywnie będą pojawiać się także w pozostałych przestrzeniach offline, jak i online.
Przesłane prace w formie grafik, wideo, audio czy tekstów miały także szansę na zaprezentowanie się na kanałach online Pepsi – Facebooku, Instagramie, TikToku, Spotify i YouTube.
Nagrodzone prace, które znajdą się na muralach, można zobaczyć w następujących lokalizacjach:
- Gdańsk: rondo przy ul. Chłopskiej i Kołobrzeskiej, kierunek Ergo Arena, Galeria Przymorze.
- Łódź: ul. Piotrkowska 217.
- Warszawa: CH pl. Unii/Politechnika (skrzyżowanie ul. Batorego i ul. Waryńskiego i Puławskiej).
- Wrocław: Most Grunwaldzki, Wybrzeże Słowackiego 5.
Autorem koncepcji kampanii jest Feeders Agency, zakupem mediów zajęła się agencja mediowa Zenith. Działania PR koordynuje agencja Lepont. Za realizację murali odpowiada Good Looking Studio.
- 2