Poprawa służby zdrowia i oddzielenie Kościoła od państwa – to kwestie wskazywane przez Polaków jako najważniejsze. Badanie serwisu Ciekaweliczby.pl - Marketing przy Kawie
Poprawa służby zdrowia i oddzielenie Kościoła od państwa – to kwestie wskazywane przez Polaków jako najważniejsze. Badanie serwisu Ciekaweliczby.pl
  • 0
  • 4
20.02.2019

Poprawa służby zdrowia i oddzielenie Kościoła od państwa – to kwestie wskazywane przez Polaków jako najważniejsze. Badanie serwisu Ciekaweliczby.pl

Poprawa działania służby zdrowia (53%) i oddzielenie Kościoła od państwa (53%) to kluczowe tematy, jakimi zajęliby się Polacy w pierwszej kolejności, gdyby sprawowali władzę – tak wynika z badania przeprowadzonego dla serwisu Ciekaweliczby.pl na panelu Ariadna. Wskazania nieznacznie różnią się w zależności od politycznych sympatii respondentów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55098 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

MNK

5 lat temu

Litości, droga redakcjo, co to za artykuł?
1) 53% grupy reprezentatywnej chce oddzielenia Kościoła od Państwa? Przecież większość grupy badanych nawet nie potrafiłoby zdefiniować co kryje się pod tym dziwnym terminem...
2) Metoda CAWI? Przecież badacz nie ma wówczas żadnej kontroli nad tym kto w rzeczywistości wypełnia ankietę. Tym samym byłbym ostrożny co do deklaracji iż badanie było oparte na grupie reprezentatywnej...
3) Tytuł tekstu. To są kwestie najważniejsze dla Polaków? Przecież to wprowadzenie w błąd. Pytania były zawężone do kwestii ekonomicznych i światopoglądowych...

Zatem szanujmy się. Jesteście poważnym portalem.

Rozwiń komentarze

20 lutego 2019

19 lutego 2019

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 3
19.02.2019

Firmy w Polsce zbierają dane, ale nie zawsze wiedzą po co

Prawie 100 proc. dużych i średnich firm w Polsce przyznaje, że gromadzi dane. 60 proc. zapytanych deklaruje ich wykorzystanie w analityce biznesowej. Do stosowania rozwiązań z zakresu Big Data przyznaje się już jednak tylko – w zależności od wielkości – od 11 do 16 proc. rodzimych firm. Spośród firm, które jeszcze nie korzystały z Big Data, po technologię tę zamierza w tym roku sięgnąć tylko 2 proc. przedsiębiorstw. Tak wynika z badania firm OVH i Intel.