Największe kryzysy wizerunkowe 2020 r.: Kościół katolicki w sferze publicznej, Wirtualna Polska – w biznesie
  • 0
  • 2
17.12.2020

Największe kryzysy wizerunkowe 2020 r.: Kościół katolicki w sferze publicznej, Wirtualna Polska – w biznesie

Największy kryzys wizerunkowy 2020 r. w Polsce to postawa hierarchów Kościoła katolickiego. Instytucja ta już drugi rok z rzędu znalazła się na pierwszym miejscu rankingu „Kryzysometr”, tworzonego przez specjalistów komunikacji. W osobnym rankingu kryzysów świata biznesu pierwsze miejsce zajęła Wirtualna Polska w związku ze sprawą tekstów fikcyjnych dziennikarzy i  niejasnych powiązań z Ministerstwem Sprawiedliwości.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54833 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

17 grudnia 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.12.2020

Ponad połowa Polaków deklaruje, że nie zaprosi żadnych gości na święta – pokazuje badanie Inquiry

Najbliższe święta będą wyjątkowe. Do 27 grudnia obowiązuje rozporządzenie, które ogranicza liczbę zaproszonych gości do pięciu osób, a rząd apeluje, aby ten czas spędzić wyłącznie w gronie domowników. W jaki sposób Polacy zamierzają zatem spędzić Boże Narodzenie? Czy tradycyjnie sami przygotują posiłek wigilijny, czy może zamówią gotowe potrawy? Czy przeznaczą mniej pieniędzy na prezenty? Sprawdziła to firma Inquiry.