„Wszystko po 4 tys. zł” – kampania fundacji Erbud - Marketing przy Kawie
„Wszystko po 4 tys. zł” – kampania na rzecz wychowanków domów dziecka
  • 1
  • 4
5.04.2023

„Wszystko po 4 tys. zł” – kampania na rzecz wychowanków domów dziecka

„Co byś sobie kupił za 4 tys. zł? Wycieczkę do Paryża, modne ubranie, a może robot kuchenny?”. Taką właśnie kwotę jednorazowo otrzymują na usamodzielnienie wychowankowie opuszczający domy dziecka. Fundacja Erbud chce nagłośnić ten problem.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55194 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

5 kwietnia 2023

4 kwietnia 2023