Haribo pierwszy raz pozwoliło przygotować całą reklamę w Polsce
  • 1
  • 1
5.04.2023

Haribo pierwszy raz pozwoliło przygotować całą reklamę w Polsce

Haribo rozpoczyna nową kampanię telewizyjną. Po raz pierwszy w historii marki spot reklamowy został przygotowany w Polsce – od koncepcji do realizacji.

Reklama wykorzystuje dotychczasową platformę Kids Voices. Idea kreatywna opiera się na tym, że dorośli zaczynają mówić dziecięcymi głosami.

Nowy spot wykorzystuje motyw szachów osadzony w polskich realiach (scenografia polskiego turnieju szachowego). Autorami scenariusza są dzieci. Dialog między zawodnikami powstał w wyniku warsztatów z dziećmi, które podczas zabawy opisały swoimi słowami charakterystyczne cechy misiów Haribo.

Nowa reklama Haribo będzie emitowana w największych stacjach telewizyjnych. Spot zobaczyć będzie można także w kinach, na YouTube oraz w mediach społecznościowych.

Za koncept kreatywny odpowiada agencja Brainbox, a za realizację dom produkcyjny Filmokracja.

  • 1
Polska reklama Haribo

Polska reklama Haribo

4 kwietnia 2023