- 1
- 1
Haribo pierwszy raz pozwoliło przygotować całą reklamę w Polsce
Haribo rozpoczyna nową kampanię telewizyjną. Po raz pierwszy w historii marki spot reklamowy został przygotowany w Polsce – od koncepcji do realizacji.
Reklama wykorzystuje dotychczasową platformę Kids Voices. Idea kreatywna opiera się na tym, że dorośli zaczynają mówić dziecięcymi głosami.
Nowy spot wykorzystuje motyw szachów osadzony w polskich realiach (scenografia polskiego turnieju szachowego). Autorami scenariusza są dzieci. Dialog między zawodnikami powstał w wyniku warsztatów z dziećmi, które podczas zabawy opisały swoimi słowami charakterystyczne cechy misiów Haribo.
Nowa reklama Haribo będzie emitowana w największych stacjach telewizyjnych. Spot zobaczyć będzie można także w kinach, na YouTube oraz w mediach społecznościowych.
Za koncept kreatywny odpowiada agencja Brainbox, a za realizację dom produkcyjny Filmokracja.
- 1