PKN Orlen z kampanią #WspieramyPolskę
  • 1
  • 1
24.06.2020

PKN Orlen z kampanią #WspieramyPolskę

PKN Orlen rozpoczął kampanię #WspieramyPolskę. Firma rozwija współpracę z polskimi przedsiębiorstwami, oferując na stacjach w kraju i za granicą coraz więcej produktów wytworzonych w Polsce. Kampania zachęca do świadomego wybierania produktów rodzimych firm i promuje ideę nowoczesnego patriotyzmu gospodarczego.

Jednym z trzech bohaterów spotu są Bracia Sadownicy. Współpraca obu firm rozpoczęła się w 2018 r. Zaowocowała zwiększeniem obrotów o 5%, lepszą dostępnością produktów, a tym samym większą rozpoznawalnością marki.

Kampania #WspieramyPolskę ma wzmocnić postawy konsumenckie. Można ją zobaczyć od 22 czerwca m.in. w telewizji i internecie. Wcześniej, bo 20 czerwca, w Polskę wyruszyła 21-metrowa ciężarówka. Odwiedzi 50 miejsc w całym kraju, w których Orlen będzie promował polskie produkty i polskich producentów.

Marka Bracia Sadownicy została stworzona przez Adama i Pawła. To prawdziwa historia dwóch braci, których rodzina od pokoleń zajmuje się sadownictwem, prowadząc sad w Śmiłowicach na Kujawach.

Orlen od dwóch lat poszerza dostępność produktów wytworzonych w Polsce. Aktualnie koncern współpracuje z ponad 170 polskimi firmami, a ich produkty stanowią 85% asortymentu pozapaliwowego na stacjach.

  • 1

PKN Orlen z kampanią #WspieramyPolskę

24 czerwca 2020