Paweł Svinarski jak Isaiah Mustafa w reklamie Old Spice
  • 1
  • 1
26.06.2020

Paweł Svinarski jak Isaiah Mustafa w reklamie Old Spice

Ruszyła kampania marki Old Spice. Promuje nową linię produktów dla mężczyzn Deep Sea. Działania obejmują kreację i produkcję spotów z udziałem youtubera Pawła Svinarskiego (Dla Pieniędzy), serię odcinków z twórcami wybranych kanałów na YouTube oraz działania na Tik Toku.

Kampania promująca męskie kosmetyki Old Spice (P&G) wystartowała 7 czerwca. Jej inauguracją jest emisja spotów na kanale YouTube (20 sekund), Facebooku i Instagramie (6 sekund) z udziałem Pawła Svinarskiego (prowadzący kanał Dla Pieniędzy na YouTube). Wyprodukowane przez Abstra materiały stanowią interpretację globalnego spotu serii produktów Deep Sea z Isaiahem Mustafą w roli głównej.

Dodatkowo w ramach działań twórcy takich kanałów jak Abstrachuje.tv, Dla Pieniędzy, WiP Bros i Hajlajt przygotowali odcinki o marce Old Spice na YouTube. Przedstawiają w nich swoją interpretację hasła „Zapachnij świeżością, człowieku!”. Wsparcie stanowią komunikaty na instagramowych profilach twórców.

Uzupełnieniem wszystkich działań jest prowadzony na TikToku #OldSpiceChallenge – zabawa skierowana do konsumentów. Jej celem jest zachęcenie użytkowników platformy do nagrywania krótkich materiałów wideo, w których będą mogli pokazać swój efekt odświeżenia z użyciem produktów z linii Deep Sea, wykorzystując stworzony na potrzeby akcji motyw muzyczny z dźwiękiem gwizdka od Old Spice.

Akcję promują dwa formaty reklamowe – brand takeover oraz topview. W obydwu formatach wykorzystany został wizerunek Pawła Svinarskiego, który bierze udział w challenge’u. Nagrodą główną w konkursie jest deskorolka terenowa o wartości około 3300 zł.

Kampania potrwa do końca czerwca. Kreacją i produkcją spotów oraz formatów reklamowych zajęła się Abstra. Działania realizowane w ramach kampanii koordynuje MediaCom.

  • 1
Paweł Svinarski jak Isaiah Mustafa w reklamie Old Spice

Paweł Svinarski jak Isaiah Mustafa w reklamie Old Spice

 

26 czerwca 2020

  • 0
  • 6
  • 0
  • 0
  • 0
26.06.2020

Agora zachęca do udziału w wyborach. 100 tys. zł na reklamę w „Gazecie Wyborczej” dla miasta o najwyższej frekwencji

„Gazeta Wyborcza” w specjalnej akcji zachęca wszystkich do głosowania w wyborach 28 czerwca. W konkursie Wyborcza Stolica Polski redakcja nagrodzi miejscowość, w której odnotowana zostanie najwyższa frekwencja. Samorząd otrzyma 100 tys. zł na kampanię reklamową miasta na łamach „Gazety Wyborczej”, a mieszkańcy – 10 tys. prenumerat cyfrowych dziennika.

25 czerwca 2020

  • 0
  • 7
  • 0
  • 0
  • 0
25.06.2020

Plakaty Jana Kallwejta w akcji charytatywnej Wedla, Empiku i Omenaa Foundation

25 czerwca rusza charytatywny projekt „#Każdy plakat pomaga”. Na stronie WWW Empiku można kupić limitowane plakaty zaprojektowane przez Jana Kallwejta, cenionego polskiego ilustratora. Dochód ze sprzedaży zostanie przekazany na rzecz Omenaa Foundation. Pieniądze posłużą na zakup komputerów do polskich domów dziecka. Akcja powstała z inicjatywy E. Wedel we współpracy z Fundacją Omeny Mensah oraz marką Empik.