0 1 0 0 0 12.10.2006Zentropy Partners tworzą polski oddział Usability Proffessionals AssociationZ inicjatywy firmy Zentropy Partners powstaje stowarzyszenie, którego odpowiednik w Stanach Zjednoczonych istnieje od 1991 roku. Jego celem jest wspieranie i promocja takiego projektowania interfejsów urządzeń elektronicznych, aplikacji komputerowych i sieciowych (m.in. serwisów internetowych), by były one jak najbardziej intuicyjne i przyjazne dla użytkownika (user-centered design).
0 1 0 0 0 12.10.2006Discovery Networks Europe laureatem tegorocznej nagrody Prix ItaliaProgram „Tragedia w Biesłanie” wyprodukowany na zlecenie Discovery Networks Europe przez October Films, zdobył prestiżową nagrodę w kategorii programu dokumentalnego obrazującego najnowsze wydarzenia na 58 Ceremonii Prix Italia w Wenecji.
0 1 0 0 0 11.10.2006Boeing będzie współpracował z Hill and Knowlton w PolsceFeedback/Hill&Knowlton został wybrany przez The Boeing Company do wsparcia komunikacji korporacyjnej w Polsce. Agencja została wyłoniona w złożonej procedurze przetargowej, która zakończyła się podpisaniem kontraktu pod koniec września br.
0 1 0 0 0 11.10.2006PRO Media House kupuje media dla CATZ początkiem października ruszyła outdoorowa kampania marki CAT, przygotowana na zlecenie dystrybutora - firmy AmerSport.
0 1 0 0 0 11.10.2006Akcja KreacjaOpcom obsługuje kolejną markę Procter & Gamble. Tym razem agencja interaktywna z Krakowa przygotowała serwis promujący nową linię kosmetyków - Puma Create (www.pumakreacja.pl).
0 1 0 0 0 11.10.2006Nowe oblicze SynerwayW agencji interaktywnej Synerway, specjalizującej się m.in. w integracjach systemów informatycznych oraz budowie internetowych platform rezerwacyjno-sprzedażowych, utworzono dwa nowe działy: PR Department i Client Support Department.
0 1 0 0 0 11.10.2006Rozkoszujmy się w polskich produktachCzwarta edycja kampanii „Dni produktu polskiego” potrwa od początku października do połowy listopada. Dzięki zaangażowaniu mediów w całej Polsce oraz tysięcy wielobranżowych sklepów organizator akcji – Fundacja Dajesz Pracę PL. będzie przypominać konsumentom o ważności wyboru polskich produktów. W trakcie trwania kampanii konsumenci będą mogli wyrazić poparcie dla kampanii poprzez złożenie podpisu pod „Apelem do polskich produktów”.
0 1 0 0 0 11.10.2006Postęp kontrolowanyTematy poruszane na ostatnim spotkaniu Komitetu Badań Radiowych istotne są dla całego rynku badań, nie tylko radiowych. Dynamicznie zmieniająca się rzeczywistość determinuje kolejne kroki i działania Komitetu. Głównym zadaniem Komitetu jest dbałość o standard realizowanego badania, z myślą o całym rynku.
0 1 0 0 0 11.10.2006Franco Feruzzi promuje kolekcję na sezon jesień-zima 2006/07Październik otwiera nowy sezon w salonach Franco Feruzzi - znana marka męskiej odzieży casualowej rozpoczyna działania promujące kolekcję jesienno-zimową, uhonorowaną prestiżowymi nagrodami „&” (Enda) 2006.
0 1 0 0 0 11.10.2006Drugi rok z rzędu Triumph International (Polska) Sp. z o.o. laureatem w konkursie „Laur Konsumenta”W drugiej edycji konkursu Laur Konsumenta, firma Triumph International (Polska) okazała się bezapelacyjnym, potrójnym zwycięzcą.