Orlen kontra InPost – przegra ten trzeciOrlen kontra InPost – przegra ten trzeciOrlen kontra InPost – przegra ten trzeciOrlen kontra InPost – przegra ten trzeci
Komu powierzymy nasze paczki? (fot. Alexander Raths/Fotolia)

Orlen kontra InPost – przegra ten trzeci

Orlen kontra InPost – przegra ten trzeci
J. Müller, K. Gawryszewska

J. Müller, K. Gawryszewska

-

J. Müller, K. Gawryszewska

J. Müller, K. Gawryszewska

Orlen z usługą „Stacja z paczką” wchodzi na teren zarezerwowany dotychczas dla InPostu. Rywalizacja dwóch firm o zupełnie innej komunikacji marketingowej i historii paradoksalnie może przynieść im obopólne korzyści. Straci inna znana marka.

„Stacja z paczką” pozwoli odbierać, a wkrótce również nadawać przesyłki pocztowe o masie do 25 kg na wybranych stacjach marki w całej Polsce. Klient za pośrednictwem np. sklepu internetowego zamówi wybrany przez siebie produkt, jako miejsce odbioru wskazując stację paliw. Stamtąd będzie mógł odebrać przesyłkę w ciągu trzech dni roboczych od otrzymania powiadamiającego SMS-a.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się