Walentynkowa odsłona kampanii Banku Millennium
  • 1
  • 0
11.02.2019

Walentynkowa odsłona kampanii Banku Millennium

8 lutego rozpoczęła się emisja nowej reklamy Pożyczki gotówkowej, którą proponuje Bank Millennium. Tym razem spot przenosi widza na wrocławski Most Tumski. Wyjaśnia pochodzenie zwyczaju przypinania przez zakochanych na moście kłódek symbolizujących nieprzemijalność uczucia. W reklamie ponownie wystąpił Radosław Kotarski.

Przywoływany w reklamie zwyczaj znany jest z Florencji, gdzie na moście Ponte Vecchio zakochani przypinali miłosne wyznania właśnie na kłódkach. Bank Millennium przekonuje, że w trwałość uczucia warto inwestować, np. zabierając ukochaną osobę na wymarzony wyjazd. Ma w tym pomóc Pożyczka gotówkowa.

Nową reklamę telewizyjną będzie można zobaczyć w stacjach ogólnopolskich, wybranych kanałach tematycznych oraz w kanale banku na YouTube. Działania reklamowe będą prowadzone również w Internecie.

  • Kreacja: Change Serviceplan
  • Produkcja: Neverest
  • Zakup mediów: Initiative Media
  • Działania w Internecie: Carat Poland

11 lutego 2019

8 lutego 2019