Jak lampka Ikei znalazła nowy dom – sequel słynnej reklamy z 2002 r.
  • 2
  • 0
11.09.2018

Jak lampka Ikei znalazła nowy dom – sequel słynnej reklamy z 2002 r.

16 lat temu Ikea wyemitowała reklamę pod tytułem „Lampa”. Spot zyskał sławę i zdobył nagrodę w Cannes. W 2018 r. kanadyjska Ikea dopisała do tej najsłynniejszej reklamy dalszy ciąg. Z równie zaskakującym zakończeniem, jak w pierwszej wersji.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

10 września 2018

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
10.09.2018

Polacy przekonują się do mobilnych aplikacji programów lojalnościowych. Badanie ARC Rynek i Opinia

Rośnie odsetek osób używających aplikacji mobilnych programów lojalnościowych. Obecnie korzysta z nich 60% uczestników takich programów. Największą zaletą zdaniem użytkowników jest brak konieczności posiadania karty plastikowej. Najczęściej wykorzystywana funkcja to natomiast sprawdzanie aktualnych promocji – wynika z „Monitora programów lojalnościowych” ARC Rynek i Opinia.