Wakacyjne wydanie magazynu Piar.pl
  • 0
  • 1
29.07.2005

Wakacyjne wydanie magazynu Piar.pl

Analiza „Wakacyjne orzeźwienie” prezentująca, jak zakrojone na szeroką skalę działania sponsoringowe i media relations wspierają budowanie wizerunku branży piwnej, otwiera czwarty już numer magazynu „Piar.pl”. Można w nim przeczytać również tekst o kontrowersyjnym wejściu Edelmana do Polski i podpowiedź, jak przywabić telewizję na organizowaną imprezę. Pierwszy w Polsce magazyn zajmujący się tematyką PR jest w sprzedaży on-line na stronach www.piar.pl oraz w Empikach.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

28 lipca 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.07.2005

"Big Star Limited" właścicielem międzynarodowego znaku Big Star

Prawa do międzynarodowego znaku Big Star przejęła Spółka "Big Star Limited" należąca do dwóch polskich osób fizycznych. Dotychczasowym właścicielem znaku była szwajcarska korporacja Big Star Holding AG. Jest to kolejny etap ekspansji grupy Big Star w Polsce - w lutym w ręce polskich przedsiębiorców przeszły już udziały szwajcarskiego Big Star Holding AG w "Big Star Limited" i siostrzanej "United Textiles".