„Daj im beeru” – TBWAWarszawa i adMobile dla Gingers - Marketing przy Kawie
„Daj im beeru” – TBWAWarszawa i adMobile dla Gingers
  • 0
  • 1
28.07.2005

„Daj im beeru” – TBWAWarszawa i adMobile dla Gingers

Minął pierwszy miesiąc ogólnopolskiej akcji promującej piwo smakowe Gingers. Producent piwa – Browar Belgia – zakłada sprzedaż 10 milionów opakowań promocyjnych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54899 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

28 lipca 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.07.2005

"Big Star Limited" właścicielem międzynarodowego znaku Big Star

Prawa do międzynarodowego znaku Big Star przejęła Spółka "Big Star Limited" należąca do dwóch polskich osób fizycznych. Dotychczasowym właścicielem znaku była szwajcarska korporacja Big Star Holding AG. Jest to kolejny etap ekspansji grupy Big Star w Polsce - w lutym w ręce polskich przedsiębiorców przeszły już udziały szwajcarskiego Big Star Holding AG w "Big Star Limited" i siostrzanej "United Textiles".