0 1 28.07.2005Rynek IT w Polsce 2004/2005badania marketingowe TweetRynek IT w Polsce uległ znaczącej transformacji w roku 2004 oraz na początku 2005.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54899 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 27.07.2005„Pamiętajcie o ogrodach” - przypominają Gardena i Sinea PlusRozstrzygnięty został konkurs organizowany wspólnie przez agencję Sinea Plus i firmę GARDENA - wiodącą markę w branży ogrodniczej na świecie, znaną z innowacyjnego sprzętu ogrodniczego oraz profesjonalnego serwisu dotyczącego planowania, zakładania i pielęgnacji ogrodów.
0 1 0 0 0 27.07.2005Fabryka Pomysłów dla POP’a - letnia kampania na paralotniachFabryka Pomysłów wspiera realizację kampanii POP’a - „1 grosz za SMS-a” (do całej sieci Idea). Wykorzystano w niej paralotnie z napędem, które pojawiają się nad plażami na całym polskim wybrzeżu. Akcja potrwa 2 tygodnie. Komunikat „1 grosz za SMS-a” został wyeksponowany na „rękawie” holowanym za paralotnią. Dodatkowo, nad największymi kurortami, paralotnie będą wspierać imprezy „POP CAŁODOBOWY”. Jest to cykl eventów organizowanych w lipcu i sierpniu przez POP’a. Kampania została zaplanowana przez dom mediowy Initiative Warszawa.
0 1 0 0 0 27.07.2005Just zakończył wieloletnią współpracę z Sanitec KOŁOW maju tego roku zapadła decyzja o zakończeniu z dniem 31 maja współpracy z wieloletnim Klientem - Sanitec KOŁO. Do tego czasu Just zakończył wszystkie prace kreatywne i strategiczne dla tej marki – mówi Maciej Korobacz, client services director, prezes Just.
0 1 0 0 0 27.07.2005Psychologia w mediachW jaki sposób skutecznie tworzyć przekaz medialny i jak efektywnie kreować wizerunek? Jak sprawnie nawiązać, prowadzić i podtrzymywać relacje z mediami? Odpowiedzi na powyższe i podobne pytania można uzyskać na podyplomowych studiach „Psychologiczne podstawy komunikacji medialnej”, prowadzonych przez Wydział Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Studia skierowane są do osób związanych z mediami (dziennikarzy, redaktorów programowych, rzeczników prasowych) i tych, które chciałyby lepiej zrozumieć specyfikę ich działania. Zajęcia trwają rok, o przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń. Termin składania dokumentów mija 31 sierpnia.