Rynek IT w Polsce 2004/2005 - Marketing przy Kawie
Rynek IT w Polsce 2004/2005
  • 0
  • 1
28.07.2005

Rynek IT w Polsce 2004/2005

Rynek IT w Polsce uległ znaczącej transformacji w roku 2004 oraz na początku 2005.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54899 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

27 lipca 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.07.2005

Fabryka Pomysłów dla POP’a - letnia kampania na paralotniach

Fabryka Pomysłów wspiera realizację kampanii POP’a - „1 grosz za SMS-a” (do całej sieci Idea). Wykorzystano w niej paralotnie z napędem, które pojawiają się nad plażami na całym polskim wybrzeżu. Akcja potrwa 2 tygodnie. Komunikat „1 grosz za SMS-a” został wyeksponowany na „rękawie” holowanym za paralotnią. Dodatkowo, nad największymi kurortami, paralotnie będą wspierać imprezy „POP CAŁODOBOWY”. Jest to cykl eventów organizowanych w lipcu i sierpniu przez POP’a. Kampania została zaplanowana przez dom mediowy Initiative Warszawa.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.07.2005

Psychologia w mediach

W jaki sposób skutecznie tworzyć przekaz medialny i jak efektywnie kreować wizerunek? Jak sprawnie nawiązać, prowadzić i podtrzymywać relacje z mediami? Odpowiedzi na powyższe i podobne pytania można uzyskać na podyplomowych studiach „Psychologiczne podstawy komunikacji medialnej”, prowadzonych przez Wydział Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Studia skierowane są do osób związanych z mediami (dziennikarzy, redaktorów programowych, rzeczników prasowych) i tych, które chciałyby lepiej zrozumieć specyfikę ich działania. Zajęcia trwają rok, o przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń. Termin składania dokumentów mija 31 sierpnia.