"Big Star Limited" właścicielem międzynarodowego znaku Big Star - Marketing przy Kawie
"Big Star Limited" właścicielem międzynarodowego znaku Big Star
  • 0
  • 1
28.07.2005

„Big Star Limited” właścicielem międzynarodowego znaku Big Star

Prawa do międzynarodowego znaku Big Star przejęła Spółka „Big Star Limited” należąca do dwóch polskich osób fizycznych. Dotychczasowym właścicielem znaku była szwajcarska korporacja Big Star Holding AG. Jest to kolejny etap ekspansji grupy Big Star w Polsce – w lutym w ręce polskich przedsiębiorców przeszły już udziały szwajcarskiego Big Star Holding AG w „Big Star Limited” i siostrzanej „United Textiles”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54899 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

27 lipca 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.07.2005

Fabryka Pomysłów dla POP’a - letnia kampania na paralotniach

Fabryka Pomysłów wspiera realizację kampanii POP’a - „1 grosz za SMS-a” (do całej sieci Idea). Wykorzystano w niej paralotnie z napędem, które pojawiają się nad plażami na całym polskim wybrzeżu. Akcja potrwa 2 tygodnie. Komunikat „1 grosz za SMS-a” został wyeksponowany na „rękawie” holowanym za paralotnią. Dodatkowo, nad największymi kurortami, paralotnie będą wspierać imprezy „POP CAŁODOBOWY”. Jest to cykl eventów organizowanych w lipcu i sierpniu przez POP’a. Kampania została zaplanowana przez dom mediowy Initiative Warszawa.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.07.2005

Psychologia w mediach

W jaki sposób skutecznie tworzyć przekaz medialny i jak efektywnie kreować wizerunek? Jak sprawnie nawiązać, prowadzić i podtrzymywać relacje z mediami? Odpowiedzi na powyższe i podobne pytania można uzyskać na podyplomowych studiach „Psychologiczne podstawy komunikacji medialnej”, prowadzonych przez Wydział Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Studia skierowane są do osób związanych z mediami (dziennikarzy, redaktorów programowych, rzeczników prasowych) i tych, które chciałyby lepiej zrozumieć specyfikę ich działania. Zajęcia trwają rok, o przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń. Termin składania dokumentów mija 31 sierpnia.