- 2
- 1
„W tym roku znajdę pracę, w której…” – OLX Praca w kampanii noworocznej
Od tych słów zaczynają się nowe spoty kampanii OLX Praca. Styczeń to najgorętszy okres poszukiwań nowego zatrudnienia, a głośno wypowiedziane plany łatwiej zrealizować. Na takim pomyśle zasadza się kampania.
W ubiegłym roku SW Research przeprowadziło badanie na temat postanowień noworocznych. W pierwszej trójce znalazły się te dotyczące poprawy zdrowia, diety i domowych finansów. Życiowe ewolucje albo rewolucje zamierzała wprowadzić w życie ponad połowa ankietowanych.
Niezależnie od tego, czy jest celem samym w sobie, czy ma pomóc w realizacji innych planów, zmiana pracy powinna wiązać się ze spełnianiem oczekiwań na jej temat. Jak wynika z raportu OLX Praca Know How 2023, główne czynniki motywujące do poszukiwania nowego zatrudnienia to:
- chęć zwiększenia zarobków;
- apetyt na rozwój;
- pragnienie bycia docenionym.
To m.in. one stanowią insighty spotów nowej kampanii OLX.
Tym razem za koncept kreatywny odpowiada zespół marketingu OLX. Produkcja spoczęła w rękach Lucky Luciano Pictures. Kampania prowadzona jest na profilach marki w mediach społecznościowych marki (TikTok, Instagram, Facebook, YouTube) od 2 stycznia.
- 1