- 1
- 1
Katarzyna Nosowska składa życzenia noworoczne w spocie Pracuj.pl
„Cokolwiek robisz, niech to będzie dobry rok” – to hasło, którym Katarzyna Nosowska i serwis Pracuj.pl otwierają 2023 r. W spocie bohaterka kampanii wciela się w różne role zawodowe, składając w humorystycznych scenach życzenia noworoczne.
Katarzyna Nosowska wciela się w bohaterów wykonujących różne zawody. Możemy zobaczyć ją jako:
- surową lekarkę;
- pogodynkę walczącą z huraganem;
- kierowcę ciężarówki;
- szefa kuchni;
- budowlańca.
Każda z postaci w humorystycznych scenkach składa noworoczne życzenia, nawiązujące do specyfiki danej profesji. Wszystkie te sceny prowadzą do głównego przesłania spotu: „Cokolwiek robisz, niech to będzie dobry rok”.
Tym samym Pracuj.pl daje pozytywne przesłanie. Chce dodać otuchy i zachęcić do pozytywnego spojrzenia na zaczynający się rok.
– Pracuj.pl od lat towarzyszy Polakom w poszukiwaniu nowej ścieżki zawodowej i wspiera ich w podejmowaniu decyzji zmieniających kariery na lepsze. 2022 nie był dla wielu z nas łatwy, a na horyzoncie kolejne wyzwania. Dlatego stworzyliśmy spot, który ma pozytywnie otworzyć nadchodzący rok i dodać wszystkim otuchy. Zaprosiliśmy do współpracy Katarzynę Nosowską. Poza tym, że jest to świetna artystka, to też jedna z najbardziej pozytywnych osobowości, z dużym dystansem do siebie i poczuciem humoru – komentuje Marta Ulman, strateżka marki Pracuj.pl w Grupie Pracuj.
Spot wyprodukowano z zastosowaniem nowoczesnych ekranów LED. Umożliwiają one wykorzystanie wirtualnej scenografii tworzonej na bazie Unreal Engine. Takie silniki były używane dotychczas głównie przy produkcji gier komputerowych, filmów i seriali.
Kampania będzie emitowana w pierwszej połowie stycznia 2023 r. Produkcją wideo zajął się dom produkcyjny Prime Time. Koncept kreatywny kampanii przygotowała agencja Brasil. Reżyserem spotu jest Armin Kurasz. W ramach promocji uwzględniono działania płatne w kanałach social media (YouTube, Facebook i Instagram), za które odpowiada zespół marketingu B2C Grupy Pracuj. Działania paid PR na czołowych polskich portalach wspiera agencja Linkleaders.
- 1