Katarzyna Nosowska składa życzenia noworoczne w spocie Pracuj.pl
  • 1
  • 1
2.01.2023

Katarzyna Nosowska składa życzenia noworoczne w spocie Pracuj.pl

„Cokolwiek robisz, niech to będzie dobry rok” – to hasło, którym Katarzyna Nosowska i serwis Pracuj.pl otwierają 2023 r. W spocie bohaterka kampanii wciela się w różne role zawodowe, składając w humorystycznych scenach życzenia noworoczne.

Katarzyna Nosowska wciela się w bohaterów wykonujących różne zawody. Możemy zobaczyć ją jako:

  • surową lekarkę;
  • pogodynkę walczącą z huraganem;
  • kierowcę ciężarówki;
  • szefa kuchni;
  • budowlańca.

Każda z postaci w humorystycznych scenkach składa noworoczne życzenia, nawiązujące do specyfiki danej profesji. Wszystkie te sceny prowadzą do głównego przesłania spotu: „Cokolwiek robisz, niech to będzie dobry rok”.

Tym samym Pracuj.pl daje pozytywne przesłanie. Chce dodać otuchy i zachęcić do pozytywnego spojrzenia na zaczynający się rok.

– Pracuj.pl od lat towarzyszy Polakom w poszukiwaniu nowej ścieżki zawodowej i wspiera ich w podejmowaniu decyzji zmieniających kariery na lepsze. 2022 nie był dla wielu z nas łatwy, a na horyzoncie kolejne wyzwania. Dlatego stworzyliśmy spot, który ma pozytywnie otworzyć nadchodzący rok i dodać wszystkim otuchy. Zaprosiliśmy do współpracy Katarzynę Nosowską. Poza tym, że jest to świetna artystka, to też jedna z najbardziej pozytywnych osobowości, z dużym dystansem do siebie i poczuciem humoru – komentuje Marta Ulman, strateżka marki Pracuj.pl w Grupie Pracuj.

Spot wyprodukowano z zastosowaniem nowoczesnych ekranów LED. Umożliwiają one wykorzystanie wirtualnej scenografii tworzonej na bazie Unreal Engine. Takie silniki były używane dotychczas głównie przy produkcji gier komputerowych, filmów i seriali.

Kampania będzie emitowana w pierwszej połowie stycznia 2023 r. Produkcją wideo zajął się dom produkcyjny Prime Time. Koncept kreatywny kampanii przygotowała agencja Brasil. Reżyserem spotu jest Armin Kurasz. W ramach promocji uwzględniono działania płatne w kanałach social media (YouTube, Facebook i Instagram), za które odpowiada zespół marketingu B2C Grupy Pracuj. Działania paid PR na czołowych polskich portalach wspiera agencja Linkleaders.

  • 1
Pracuj.pl z noworoczną kampanią

Katarzyna Nosowska składa życzenia noworoczne w spocie Pracuj.pl

2 stycznia 2023

1 stycznia 2023

29 grudnia 2022

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
29.12.2022

UOKiK ukarał Allegro

Prezes UOKiK wydał dwie decyzje dotyczące Allegro. Pierwsza dotyczy złamania reguł konkurencji. Przedsiębiorca w niedozwolony sposób wykorzystywał pozycję rynkową, faworyzując własny sklep internetowy kosztem konkurencyjnych sprzedawców na platformie allegro.pl. Drugie rozstrzygnięcie dotyczy ochrony konsumentów i bezprawnego przyznania sobie przez spółkę możliwości zmiany regulaminów, m.in. dotyczących usługi Smart. Suma kar wynosi 210 mln zł.