GymBeam z kampanią telewizyjną „Dobra energia dla każdego sportu”
  • 1
  • 1
3.01.2023 Aktualizacja:

GymBeam z kampanią telewizyjną „Dobra energia dla każdego sportu”

Międzynarodowa marka fitness GymBeam rozpoczęła w Polsce kampanię telewizyjną. Hasłem jest „GymBeam – dobra energia dla każdego sportu”.

Spot nakręcono w porcie w Bratysławie oraz w klubie Octagon Fighting Academy, również w stolicy Słowacji. W tym roku reklama GymBeam będzie emitowana w stacjach polskich i rumuńskich. W ubiegłym spoty pojawiły się w telewizji słowackiej, czeskiej, rumuńskiej i słoweńskiej.

– W 2023 r. chcemy wyjść poza nasze dotychczasowe kanały promocji, dlatego zdecydowaliśmy się na kampanię telewizyjną. Chcemy dotrzeć do nowych odbiorców, którzy jak dotąd mogli mieć mniejszą styczność z naszą marką. Jesteśmy najszybciej rozwijającym się e-sklepem w segmencie odżywek dla sportowców w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, ale chcemy wzmacniać swoją pozycję także w innych obszarach naszej działalności. Mocno skupiamy się na promocji zdrowej żywności, odzieży sportowej i akcesoriów do ćwiczeń – mówi Peter Rak, country manager GymBeam.

Marka powstała w 2014 r. na Słowacji. Od tego czasu sukcesywnie poszerza działalność o kolejne kraje Europy Środkowo-Wschodniej. Obecnie działa na 15 rynkach m.in. w Czechach, Rumunii, Chorwacji, Bułgarii, Ukrainie, Słowenii, Niemczech, we Włoszech czy na Węgrzech. Główna siedziba firmy znajduje się w Koszycach na Słowacji.

Reklamy marki wyemitują m.in. w TVN, Polsat czy Player.

  • 1
GymBeam z kampanią telewizyjną „Dobra energia dla każdego sportu”

„Dobra energia dla każdego sportu” od GymBeam

[aktualizacja]

Marka nawiązała w styczniu współpracę z topowymi influencerami sportowymi. Do grona jej ambasadorów dołączyli Anna Karcz, Adam Modzelewski znany w internecie jako „ajthepolishamerican”, Natalia Grzyb oraz Anna Hryshchenko i Mariusz Mróz. Celem współpracy jest zwiększenie rozpoznawalności marki i promocja produktów w mediach społecznościowych.

Anna Karcz rozpoczęła współpracę z marką z początkiem grudnia 2022. Jest zawodniczką bikini fitness, która od kilku lat zachęca Polaków do aktywności fizycznej i zdrowego odżywiania. Ma ponad 200 tys. obserwujących na Instagramie – annakarcz. Ania jest też autorką książek kulinarnych i przepisów, które publikuje na drugim profilu – tugotujemy. Prowadzi też kanał na YouTubie, gdzie zebrała ponad 110 tys. subskrybentów oraz konto na TikToku, które obserwuje ponad 107 tys. użytkowników.

Adam Modzelewski to drugi influencer, z którym marka rozpoczęła współpracę w grudniu. Influencer w mediach społecznościowych występuje pod pseudonimem ajthepolishamerican. Słynie z zamiłowania do aktywności fizycznej, szczególnie sportów siłowych i sylwetkowych. Twórca znany również jako AJ, AJPA, czy EJDŻEJ jest jednym z najpopularniejszych polskich youtuberów branży fitness. Jego kanał w serwisie YouTube założony w 2016 roku zgromadził 310 tys. subskrybentów, a filmy mają ponad 62 miliony wyświetleń. AJ dzieli się z fanami relacjami z codziennych treningów na siłowni, poradami dotyczącymi diety również za pośrednictwem Instagrama (ponad 140 tys. obserwatorów) oraz TikToka, gdzie śledzi go ponad 205 tys. obserwatorów.

W styczniu 2023 roku team ambasadorów GymBeam powiększył się o trzech nowych fit-influencerów – Natalię Grzyb, Annę Hryshchenko i Mariusza Mroza.

Natalia Grzyb to licencjonowana trenerka personalna i czynna zawodniczka sportów sylwetkowych. Influencerka zdobyła m.in. tytuł Wicemistrzyni Świata i Europy w kategorii Wellness. Oprócz zamiłowania do sportów sylwetkowych interesuje się zdrowym odżywianiem. Autorskie porady dotyczące żywienia i treningów można śledzić na Instagramie Natalii, gdzie zebrała ponad 117 tys. obserwujących.

Anna Hryshchenko na co dzień zajmuje się układaniem indywidualnych planów żywieniowych i treningowych. Metamorfozy swoich podopiecznych chętnie udostępnia na Instagramie, który obserwuje ponad 85 tysięcy osób. Z kolei na TikToku influencerki obserwujący znajdą ćwiczenia pozwalające wymodelować sylwetkę, także do wykonywania w parze. Fit-influencerce podczas wizyt na siłowni często towarzyszy Mariusz Mróz, kolejny influencer, który dołączył do ambasadorów GymBeam. Na swoim instagramowym profilu dzieli się ciekawymi poradami dietetycznymi. Na Facebookowym profilu, który śledzi ponad 187 tys. osób, Mariusz udostępnia metamorfozy swoich podopiecznych.

3 stycznia 2023

2 stycznia 2023