- 1
- 3
„W tobie nadzieja na dopasowanie” – nowa kampania Fundacji DKMS
Bohaterami kampanii są pacjenci Fundacji DKMS i dawcy faktyczni. Dawcą jest m.in. Marek Kaliszuk, aktor, który kilka miesięcy temu uratował życie kilkuletniego chłopca. W spocie promocyjnym wystąpiła 18-letnia Gabrysia, pokazując nadzieję w oczekiwaniu na dawcę.
Główną bohaterką spotu jest 18-letnia pacjentka Fundacji DKMS, która wróciła do zdrowia dzięki dawcy szpiku. W filmie obserwujemy, jak nastolatka w różnych momentach swojego życia spogląda na telefon w oczekiwaniu na wiadomość o znalezieniu zgodnego dawcy.
Oczekiwanie w nadziei na dopasowanie to leitmotiv kampanii. Celem było pokazanie, jak ważną rolę mają do odegrania potencjalni dawcy.
– Głównym motywem, wokół którego zbudowaliśmy narrację najnowszej kampanii dla Fundacji DKSM, jest czekanie. Chcieliśmy, aby odbiorcy wczuli się w sytuację osoby czekającej na dopasowanie z dawcą szpiku. Jednocześnie zgodnie z hasłem „W tobie nadzieja na dopasowanie” komunikujemy, że to właśnie oglądający kampanię mogą być osobami, które to czekanie mogą przerwać. Wierzymy, że dzięki kampanii więcej osób podejmie decyzję o zostaniu dawcą szpiku – komentuje Tomasz Bartosz Jaroszewski z Walk Creative.
Spot emitowany jest w kanałach telewizyjnych od 11 września. Kampania obejmuje także komunikację w digitalu, na outdoorze w ośmiu największych miastach Polski oraz w social media. Za przygotowanie koncepcji kreatywnej i realizację odpowiada agencja Walk Creative. Spot wyreżyserował Tomasz Knittel. Zdjęcia do kampanii wykonał Piotr Porębski.
- 3