Vectra z odświeżonym brandingiem
AdvertisementAdvertisement
  • 0
  • 1
5.10.2020

Vectra z odświeżonym brandingiem

Grupa Vectra, operator telewizji kablowej, odświeżyła swój branding. Firma zaprezentowała m.in. nowe logo.

Rok 2020 to szczególny czas dla Grupy Vectra – dołączyły do niej Multimedia Polska. Zmiana pozycji na rynku telekomunikacyjnym spowodowała konieczność przeprowadzenia zmiany logo.

Nowy logotyp oraz cały system identyfikacji wizualnej marki przygotowała agencja Isobar Polska należąca do grupy Dentsu Aegis Network. Odpowiada ona także za opracowanie projektu pozycjonowania. Agencja współpracuje z Vectrą od 2016 r. Wprowadzeniem nowego pozycjonowania po stronie operatora zajmuje się Iwona Kospał-Pawłowska, kierownik zintegrowanej komunikacji marketingowej w Grupie Vectra.

  • 1
Vectra z odświeżonym brandingiem

Vectra Vectra z odświeżonym brandingiem. Ewolucja logotypu

5 października 2020

2 października 2020