Wróżenie z okruchów, czyli jak będziemy komunikować się w przyszłościWróżenie z okruchów, czyli jak będziemy komunikować się w przyszłościWróżenie z okruchów, czyli jak będziemy komunikować się w przyszłościWróżenie z okruchów, czyli jak będziemy komunikować się w przyszłości
Kolejna rewolucja w komunikacji?

Wróżenie z okruchów, czyli jak będziemy komunikować się w przyszłości

Wróżenie z okruchów, czyli jak będziemy komunikować się w przyszłości
Adriana Krawiec

Adriana Krawiec

-

Adriana Krawiec

Adriana Krawiec

Specjalistka z ponad 6-letnim doświadczeniem w marketingu, public relations, marketingu internetowym, komunikacji marketingowej. Copywriter i autorka publikacji w mediach branżowych.

Alexander Graham Bell pewnie nie przypuszczał, że kolejne wcielenie jego wynalazku będzie powiernikiem naszych największych sekretów. Albo że będziemy robić tym urządzeniem zakupy, przykładając je do terminala płatniczego. Dziś za pomocą telefonu zamówimy wizytę u dentysty, założymy własną firmę, a na końcu dostaniemy potwierdzenie drogą SMS-ową. Czy w przyszłości SMS przejdzie podobną rewolucję, jak wynalazek Bella?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się