„Po nitce do...” – Subway rusza z kampanią kanapek w limitowanej ofercie
  • 1
  • 0
15.04.2019

„Po nitce do…” – Subway rusza z kampanią kanapek w limitowanej ofercie

Rozpoczęła się kampania marki Subway. W drugim kwartale roku lokale tej sieci proponują m.in. sandwicza Kurczak Mango Habanero. Przygotowano spot wideo, w którym główna bohaterka, nieco znudzona pracą w sklepie odzieżowym, wpada na kreatywny pomysł.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

46400 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

15 kwietnia 2019

  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
15.04.2019

Zalando w kampanii „Wyraź swoje piękno” promuje wprowadzenie kosmetyków do oferty

Wartość polskiego rynku kosmetycznego wynosi obecnie około 16 mld zł*. Tym samym osiągnął on 6. miejsce pod względem wielkości w Europie. Według prognoz do 2021 r. jego wartość ma wzrosnąć do 20 mld zł**. Szczególnie dynamicznie rozwija się w Polsce w tym segmencie sprzedaż internetowa. Widząc potencjał rozwoju, Zalando wprowadziło w grudniu 2018 r. do swojej oferty kategorię kosmetyków. Teraz promuje ją w kampanii.