„Po nitce do...” – Subway rusza z kampanią kanapek w limitowanej ofercie
  • 1
  • 0
15.04.2019

„Po nitce do…” – Subway rusza z kampanią kanapek w limitowanej ofercie

Rozpoczęła się kampania marki Subway. W drugim kwartale roku lokale tej sieci proponują m.in. sandwicza Kurczak Mango Habanero. Przygotowano spot wideo, w którym główna bohaterka, nieco znudzona pracą w sklepie odzieżowym, wpada na kreatywny pomysł.

Od 10 kwietnia bary Subway proponują klientom dwie limitowane czasowo nowości: sandwicza Kurczak Mango Habanero i kawę Prażony Orzech Laskowy dostępną w wersji na ciepło oraz mrożonej. Wśród sezonowych dodatków zadebiutowały suszone pomidory oraz nowy rodzaj pieczywa – chleb chili.

Kampanii towarzyszy spot przedstawiający młodą kobietę pracującą w sklepie z ubraniami, w którym na manekinach wciąż dominują jesienno-zimowe stroje. Dziewczyna zainspirowana barwną nitką wystającą z jej swetra postanawia nadać wnętrzu kolor.

Nowe wideo nie tylko ma prezentować produkt, ale też przedstawiać go w kontekście jednej z wartości marki Subway. Jest nią możliwość wyboru i dostosowywania sandwicza do upodobań i sugestii klientów.

Ogólnopolska kampania reklamowa będzie prowadzona w Internecie oraz za pośrednictwem materiałów POS umieszczonych w barach Subway w całym kraju. Zaplanowano też działania e-PR i w mediach społecznościowych, ze szczególnym uwzględnieniem aktywności na Facebooku i Instagramie. Kampania potrwa do 3 lipca.

Za strategię komunikacji i kreację na terenie Europy Środkowo-Wschodniej oraz realizację działań e-PR i w mediach społecznościowych w Polsce odpowiada agencja Q&A Communications.

15 kwietnia 2019

  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
15.04.2019

Zalando w kampanii „Wyraź swoje piękno” promuje wprowadzenie kosmetyków do oferty

Wartość polskiego rynku kosmetycznego wynosi obecnie około 16 mld zł*. Tym samym osiągnął on 6. miejsce pod względem wielkości w Europie. Według prognoz do 2021 r. jego wartość ma wzrosnąć do 20 mld zł**. Szczególnie dynamicznie rozwija się w Polsce w tym segmencie sprzedaż internetowa. Widząc potencjał rozwoju, Zalando wprowadziło w grudniu 2018 r. do swojej oferty kategorię kosmetyków. Teraz promuje ją w kampanii.