0 3 0 0 0 3.12.2021 ARTYKUŁ SPONSOROWANYElectrolux z kampanią „Szwedzki sposób na gotowanie bez marnowania”Electrolux wystartował z kampanią pod hasłem „Szwedzki sposób na gotowanie bez marnowania”. Marka zachęca konsumentów do bardziej świadomego życia, które stanie się dzięki temu lepsze. Zachęca także do wprowadzania drobnych zmian wokół siebie i stosowania się do zasad zrównoważonych praktyk kulinarnych oraz niemarnowania żywności.
0 1 0 0 0 3.12.2021Stomil Bydgoszcz tworzy nową markę. Biuro Podróży Reklamy wygrało przetarg i wprowadzi ją na rynek niemieckiNa potrzeby ekspansji międzynarodowej Stomil Bydgoszcz stworzył nową markę. Brand o nazwie STB Premium Rubber Solutions zostanie wprowadzony najpierw na rynek niemiecki. Za jego komunikację odpowiada agencja Biuro Podróży Reklamy, która wygrała przetarg. Pierwsza kampania właśnie startuje i potrwa do połowy grudnia.
0 3 0 0 0 3.12.2021Nagrody IAB Mixx Awards rozdane2 grudnia poznaliśmy zwycięzców w konkursie IAB Mixx Awards. Najlepszą kampanią digitalową okazał się projekt „Najmłodszy headhunter na świecie” przygotowany przez Publicis Worldwide Polska dla Fundacji K.I.D.S. Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali, który zdobył nagrodę Best in Show.
0 1 0 0 0 2.12.2021Wyższe ceny, mniejszy wybór towarów, wyraźnie niższe przeceny – oto obraz Cyber Week 2021 według SalesforceFirma Salesforce opublikowała coroczny raport na temat Cyber Week, w którym przeanalizowano dane dotyczące zakupów ponad miliarda konsumentów z całego świata. W sumie w 2021 r. globalna sprzedaż online osiągnęła rekordowy poziom 275 mld dol., co stanowi wzrost o 2 proc. w porównaniu z rokiem 2020 oraz 62 mld dol. w samych Stanach Zjednoczonych (wzrost o 4 proc.).
0 1 0 0 0 2.12.2021Program „First job in digital” przyciągnął starszych pracowników do GroupMGroupM odnotowała spore zainteresowanie dojrzalszych pracowników (osób około 40. roku życia) programem „First Job in Digital”, realizowanym wiosną i latem tego roku. Od jesieni osiemnastu jego absolwentów pracuje w GroupM. W styczniu ma ruszyć kolejna edycja akcji.
1 1 0 0 0 2.12.2021Allegro rozpoczęło świąteczną kampanię reklamowąTak jak nie powinno się oceniać książki po okładce, tak samo nie powinno się oceniać ludzi po ich wyglądzie – podkreśla Allegro w świątecznej reklamie. Najważniejsze jest przecież to, jacy jesteśmy w środku, a świadczą o nas przede wszystkim nasze czyny.
0 1 0 0 0 2.12.2021Prezes UOKiK nałożył 76 mln zł kary na Eurocash za nieuczciwe wykorzystywanie przewagi kontraktowejPrezes UOKiK Tomasz Chróstny nałożył ponad 76 mln zł kary na Eurocash za nieuczciwe wykorzystywanie przewagi kontraktowej. Dostawcy produktów rolnych i spożywczych do sklepów należących do spółki musieli ponosić wiele dodatkowych i nieuzasadnionych opłat. Celem tych opłat było obniżenie przez Eurocash wynagrodzenia należnego kontrahentom spółki.
0 2 0 0 0 1.12.2021Marketing software house’ów pod lupą SoDAFirmy poszły w kierunku transformacji cyfrowej, ale nie każda poradziła sobie z tym tak samo w obszarze marketingu. Software house’y wyraźnie zwiększyły nacisk na media społecznościowe, content marketing, webinaria, podcasty i pay-per-click. Które z narzędzi marketingu sprawdziły się najlepiej? Tę kwestię postanowiła zbadać SoDA – Organizacja Pracodawców Usług IT.
1 1 0 0 0 1.12.2021Tomasz Karolak został twarzą świątecznej kampanii sieci KomputronikTwarzą świątecznej kampanii sieci sklepów Komputronik został Tomasz Karolak. Hasło promujące akcję brzmi: „To masz na Gwiazdkę!”.
1 1 0 0 0 1.12.2021Artur Rojek jako psychodeliczny guru w kampanii Off FestivaluOrganizatorzy 15. Off Festivalu zaprezentowali kampanię promującą przyszłoroczne wydarzenie w Dolinie Trzech Stawów w Katowicach. Artur Rojek – twórca i dyrektor artystyczny wydarzenia – występuje w niej w roli kaznodziei dziwaka. Hasło działań brzmi: „Przybywajcie!”.