2 2 0 0 0 12.10.2023„What a Wonderful World” z Księżyca, czyli globalna kampania EDPGrupa EDP z sektora energetycznego zaprezentowała nową, globalną kampanię informacyjną. W reklamie kosmonauci przy fortepianie na Księżycu śpiewają „What a Wonderful World” Armstronga.
0 1 0 0 0 12.10.2023Stowarzyszenie Producentów Reklamowych (SPR) razem z europejską federacją producentów CFP-E włącza się w standaryzację zasad produkcji filmów reklamowychSPR oraz 21 członków federacji CFP-E (Commercial Film Producers of Europe) podpisało „Universal Principles of Engagement”. To uniwersalne zasady współpracy przy produkcji filmów reklamowych.
0 6 0 0 0 12.10.2023Znamy nominowanych do nagrody Effie 2023Jury 24. edycji Effie Awards Poland nominowało 103 kampanie w 30 kategoriach konkursowych. Najwięcej nominacji otrzymały agencje Starcom (15) i DDB Warszawa (12), a wśród reklamodawców McDonald’s (6). Laureatów poznamy podczas gali 7 listopada.
0 4 0 0 0 12.10.2023Nowe prace Galerii Rusz – billboardy o wyborachTwórcy z Galerii Rusz w październikowych pracach przyglądają się swoim współobywatelom, ich życiowym postawom oraz wyborom.
1 1 0 0 0 12.10.2023Polski Związek Głuchych i Group One zakładają agencję UnmutePZG i Group One rozpoczynają wspólne przedsięwzięcie biznesowe. Celem jest pomoc firmom, markom oraz środowiskom osób z niepełnosprawnościami w walce z wszelkimi formami wykluczenia.
0 2 0 0 0 11.10.2023Rossmann w reakcji na Pandora Gate wycofuje produkty Team XRossmann nie będzie już sprzedawał produktów będących efektem współpracy z influencerami z Team X – wynika z informacji portalu Wiadomości Handlowe. To kolejny efekt Pandora Gate.
0 1 0 0 0 11.10.2023Monika Mrozowska ambasadorką Juice Plus+Aktorka, prezenterka, autorka kilku książek o zdrowym stylu życia, mama czwórki dzieci – Monika Mrozowska została oficjalną ambasadorką marki Juice Plus+ w Polsce. Firma działa w systemie MLM na 27 rynkach. Oferuje suplementy diety oraz zupy i koktajle na bazie owoców i warzyw.
0 1 0 0 0 11.10.2023Tomasz Fornal nową twarzą w kampanii smartwatchy Huawei Watch GT 4Do kampanii promującej nową serię smartwatchy Huawei Watch GT 4 dołączył Tomasz Fornal, który został męską twarzą tego produktu w Polsce. To profesjonalny siatkarz i reprezentant Polski, grający na pozycji przyjmującego. Jest świeżo upieczonym mistrzem Europy, tegorocznym zwycięzcą Ligi Narodów oraz wicemistrzem świata z 2022 r.
3 3 0 0 0 11.10.2023„Dobrze, że możesz zamówić” – podkreśla Żabka JushŻabka Jush, aplikacja do zakupów online z dostawą nawet w 15 minut, wystartowała z nową kampanią. Pokazuje w niej przykładowe sytuacje, kiedy sięgnięcie po telefon może zastąpić często nieprzyjemny rytuał wychodzenia po zakupy.
0 1 0 0 0 11.10.2023Ekspercki audyt programów wyborczych #wyborczyUXNa ostatniej prostej kampanii wyborczej zespół ekspertów UX przeprowadził pro bono audyt programów komitetów wyborczych. Eksperci skupili się nie na tym, co mówią do nas politycy, ale jak się do nas zwracają.