- 0
- 4
Heinz stworzy wyspę Fortnite
Marka Heinz stworzyła grę, której celem jest rzucenie światła na pogarszający się stan zdrowia gleby na świecie. Wyspa jest inspirowana gospodarstwami producentów pomidorów.
Gleba odgrywa ważną rolę w systemie żywnościowym. Szacuje się, że 95% żywności, którą spożywamy, jest bezpośrednio lub pośrednio wytwarzane w glebie. Jednak według ekspertów ds. środowiska nasze gleby są zagrożone.
Aby zwiększyć świadomość tego problemu, Heinz i eksperci od e-sportów z Druid Gaming zaprojektowali wyspę. Chcą edukować konsumentów na temat roli, jaką odgrywa zdrowa gleba, będąca częścią naszego systemu żywnościowego.
Heinz poprosił graczy Fortnite o pomoc w zmianie złych tendencji
W grze utworzono bezpieczną strefę, która kurczy się. Chodzi o uświadomienie graczom, jak szybko pogarsza się stan zdrowia gleby. Zadaniem graczy będzie przegonić burzę 33 proc. szybciej niż w Fortnite Battle Royale i Zero Build.
Gra w wirtualnym świecie będzie miała pozytywny wpływ na świat rzeczywisty. Marka zapowiada, że pomoże ochronić dodatkowe 13,5 mln m2 gleb. Odpowiada to wielkości ponad 1600 boisk piłkarskich).
Gracze będą mogli doświadczyć procesu uprawy pomidorów Heinz. Zaczną w szklarniach, gdzie znajdują się młode rośliny. Te są następnie przesadzane na pola, aby rosnąć i przekształcać się w dojrzałe owoce.
Wyspa ma obrazować tylko niektóre ze zrównoważonych i regeneracyjnych praktyk marki w realnym świecie
Mają one na celu poprawę zdrowia gleby, obejmują uprawę pod osłonami, płodozmian i utrzymanie pokrywy glebowej.
Kampania 360 stopni została opracowana przez agencję kreatywną Gut z São Paulo. Będzie wykorzystywała kanały pozyskane, płatne i własne. W fazie teaserowej weźmie udział kilka największych nazwisk na Twitchu, takich jak Matek, Kubx, NAvvvia and Setty.2k. Pokażą podgląd gry przed datą premiery konsumenckiej.
– Wszystko zaczyna się od naszych pysznych pomidorów. Dlatego zobowiązaliśmy się do osiągnięcia zrównoważonego pozyskiwania pomidorów do ketchupu na całym świecie do 2025 r. Poprzez to zobowiązanie budujemy lepsze gleby. Nie tylko zasilą one nasze wyjątkowe pomidory, ale mają potencjał, aby pomóc w przechowywaniu węgla. Jest to ważny filar na naszej mapie drogowej, która ma doprowadzić firmę do osiągnięcia zerowej emisji dwutlenku węgla netto do 2050 r. – mówi Christina Kenz, chief growth & sustainability officer w Heinz.
Gracze będą mogli uzyskać dostęp do wyspy Heinz’s S.O.S. Tomatoes od czwartku 16 marca
Uzyskają go poprzez wpisanie kodu „1877-1435-6432” na stronie z kodem wyspy, znajdującej się na ekranie Discovery w Fortnite. Konsumenci mogą dowiedzieć się więcej o zrównoważonych praktykach, odwiedzając strony: www.heinz.pl/SOSTomatoes i heinz.pl/Chronmynaszaglebe.
Jest to niezależnie stworzona mapa Fortnite Creative. Nie jest sponsorowana, wspierana ani administrowana przez Epic Games itp.
- 4