„Tym, którzy są Ci bliscy, daj coś od siebie”. Świąteczna kampania Tymbarku
  • 1
  • 2
15.11.2019

„Tym, którzy są Ci bliscy, daj coś od siebie”. Świąteczna kampania Tymbarku

Tymbark rozpoczął kampanię, w której zachęca, by dobrym słowem dzielić się nie tylko od święta. Bożonarodzeniowy spot pokazuje, że warto doceniać bliskich za ich wsparcie na co dzień.

W codziennym pędzie często brakuje czasu, by choćby na chwilę zatrzymać się i zastanowić, jak wiele nasi bliscy dla nas robią, i jak – nawet poprzez drobne gesty – nas wspierają. Dostrzegamy to w okresie świątecznym, gdy chętniej dzielimy się dobrym słowem. Prezentując serię sytuacji z życia rodziny, Tymbark pokazuje, że każdy ma powody, by być wdzięcznym tym, którzy są mu bliscy.

Hasło przewodnie świątecznej kampanii powstało w efekcie zabawy nazwą oraz logotypem Tymbarku. Kampania od 15 listopada prowadzona jest w telewizji, kinach, na nośnikach OOH, w Internecie oraz w punktach sprzedaży.

18 listopada startuje także ogólnopolska promocja konsumencka. W loterii na zwycięzców czekają prezenty: 10 rodzinnych wyjazdów w Alpy i 1000 rodzinnych voucherów do kina. By wziąć udział w losowaniu, należy kupić produkty marki za minimum 8 zł i zachować paragon, a następnie zarejestrować go na stronie www.dajcosodsiebie.pl. W wybranych sklepach można odebrać zestaw naklejek prezentowych.

  • Kreacja: Publicis
  • Loteria: Smolar
  • Dom mediowy: Starcom
  • 2
Tymbark

Tymbark rozpoczął świąteczną kampanię

Tymbark

15 listopada 2019