Wyniki „Cannual Report 2019”
  • 0
  • 6
15.11.2019

Wyniki „Cannual Report 2019”

Łączna wartość wydatków na reklamę w regionie Europy Środkowej i Wschodniej osiągnęła w 2018 r. 13,8 mld euro – pokazuje „Cannual Report 2019” przygotowany przez sieć WeCan. To ponad 3 mld euro więcej niż 5 lat wcześniej.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

48486 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

15 listopada 2019

14 listopada 2019

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.11.2019

Zbliża się IX Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach

28 i 29 listopada br. w Rzeszowie samorządowcy oraz marketingowcy z całej Polski spotkają się po raz dziewiąty. Porozmawiają o najnowszych trendach w promocji miast i regionów z wykorzystaniem mediów społecznościowych. Temat przewodni tegorocznego Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach brzmi „Miejsce w mediach społecznościowych”. Ta edycja wydarzenia poświęcona będzie dyskusji nad znaczeniem marketingu miejsc w sieci.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.11.2019

Polski Alarm Smogowy stworzył billboard w kształcie płuc, które będą czernieć od polskiego powietrza

Polski Alarm Smogowy przygotował model ludzkich płuc kilkumetrowej wysokości. Pojawi się on w pięciu małopolskich miejscowościach oraz w Warszawie. Płuca będą „oddychać” przepuszczanym przez nie powietrzem i filtrować zawieszone w nim zanieczyszczenia. Przy dużym smogu po kilku dniach będzie można zaobserwować zmianę koloru spowodowaną osadzającym się na nich pyłem.