„Twój Styl, Twoje okulary” – konkurs marki Ray-Ban
  • 0
  • 1
18.05.2010

„Twój Styl, Twoje okulary” – konkurs marki Ray-Ban

Na zlecenie Luxottica Poland, oficjalnego dystrybutora okularów Ray-Ban, dom mediowy PRO Media House przygotował konkurs internetowy, którego celem jest zwiększenie świadomości marki.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

18 maja 2010

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.05.2010

FG Poland i agencja Fat Baby realizują kampanię launchową marki Orion

Pod hasłem „Zgodnie z Japońską Tradycją” FG Poland, wyłączny dystrybutor japońskiej marki Orion w Polsce, rozpoczął w maju intensywne działania wizerunkowe, których głównym celem jest budowa świadomości marki w segmencie nowoczesnych telewizorów LCD. W pierwszym etapie kampanii media plan obejmie kluczowe magazyny specjalistyczne, największe tytuły wnętrzarskie, lifestyle’owe oraz prasę skierowaną do mężczyzn, stanowiących istotną grupę odbiorców nowych technologii.