Casting Models 2010 L’Oréal Paris z McCann Erickson - Marketing przy Kawie
Casting Models 2010 L’Oréal Paris z McCann Erickson
  • 0
  • 1
18.05.2010

Casting Models 2010 L’Oréal Paris z McCann Erickson

Polki po raz drugi mają okazję, aby zostać twarzą produktów do koloryzacji włosów Casting Crème Gloss – rozpoczął się konkurs Casting Models 2010. L’Oréal Paris powierzył agencji McCann Erickson przygotowanie kampanii reklamowej promującej tę szansę oraz kampanię reklamową z udziałem laureatek konkursu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55869 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

18 maja 2010

  • 0
  • 1
  • 0
18.05.2010

FG Poland i agencja Fat Baby realizują kampanię launchową marki Orion

Pod hasłem „Zgodnie z Japońską Tradycją” FG Poland, wyłączny dystrybutor japońskiej marki Orion w Polsce, rozpoczął w maju intensywne działania wizerunkowe, których głównym celem jest budowa świadomości marki w segmencie nowoczesnych telewizorów LCD. W pierwszym etapie kampanii media plan obejmie kluczowe magazyny specjalistyczne, największe tytuły wnętrzarskie, lifestyle’owe oraz prasę skierowaną do mężczyzn, stanowiących istotną grupę odbiorców nowych technologii.