0 1 0 0 2 5.08.2010Razmus & Nuckovski – nowa agencja brandingowaOd maja br. działa agencja brandingowa założona przez brand managera i doktoranta KUL Wiktora Razmusa oraz web designera Bogusława Nuckowskiego.
0 1 0 0 0 5.08.2010Polityka.pl zmieniła sieć reklamowąOd 1 sierpnia 2010 roku sprzedażą reklamy w serwisie www.polityka.pl (wydawca: POLITYKA Spółdzielnia Pracy) zajmuje się internetowa sieć reklamowa BizOn media, specjalizująca się w dotarciu do biznesowej grupy celowej. Do tej pory serwis był obsługiwany przez sieć IDMnet.
0 1 0 0 0 4.08.2010Nowy gracz w branży interaktywnejFirma VMR specjalizująca się w usługach programistycznych i internetowych rozpoczyna swoją pracę od realizacji projektów dla Platformy Obywatelskiej. Nowo powstała spółka jest kontynuacją działalności firmy Emtronet, która świadczy usługi interaktywne od 2004 roku.
0 1 0 0 0 4.08.2010Contact Center Alior Banku wysoko w rankingu jakości obsługi klientaAlior Bank zajął pierwsze miejsce w badaniu jakości obsługi klienta w infoliniach banków i w kontakcie drogą e-mailową. Badanie zostało przeprowadzone przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia i objęło 11 banków.
1 1 0 0 0 4.08.2010Lewis Hamilton i 300 tysięcy graczyNa stronie secretlewis.com można już obejrzeć najnowsze wideo z gry „Lewis Hamilton: Sekretne Życie” należącej do kategorii gier w alternatywnej rzeczywistości (alternate reality game). Gra została przygotowana dla marki Reebok, a film przedstawia Lewisa wykonującego tajną misję – ma odzyskać obraz, który został skradziony z brytyjskiej ambasady. Dokonany w Budapeszcie napad to kulminacja trzeciej odsłony gry.
0 1 0 0 0 4.08.2010Nowi partnerzy Social Media Brand Index 2010Trwa pierwsze w Polsce ogólnopolskie badanie obecności marek w mediach społecznościowych – Social Media Brand Index 2010. Do grona patronów inicjatywy agencji interaktywnej Think Kong dołączyli: Polska Rada Centrów Handlowych, OHH Magazine oraz Fundacja internetPR.pl.
0 1 0 0 0 4.08.2010Oświadczenie Biura Prasowego Kompanii PiwowarskiejSzanowni Państwo, w związku z mylącymi przekazami, które pojawiły się w niektórych doniesieniach medialnych w sprawie kampanii reklamowej „Spragniony wrażeń. Zimny Lech”, pragnę wyjaśnić, że wobec wygaśnięcia umowy na wynajem powierzchni reklamowej na fasadzie krakowskiego hotelu Forum nasz billboard reklamowy został zeń usunięty. Nie jest prawdą natomiast, że podjęliśmy decyzję o zakończeniu całej kampanii reklamowej. Nadal prowadzone bowiem będą działania podkreślające orzeźwiające walory marki Lech, zgodnie z przyjętym planem marketingowym.
0 1 0 0 0 4.08.2010Ożywienie na rynku reklamowym w II kwartaleW pierwszym półroczu 2010 r. szacowana wartość netto rynku reklamowego wyniosła 3,589 mld zł, wynika z najnowszego raportu domu mediowego Starlink. W stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego rynek urósł o 4,7 proc. Za pozytywną dynamikę dla całego półrocza odpowiada głównie drugi kwartał, w którym wartość rynku wzrosła o 8,2 proc.
0 1 0 0 0 3.08.2010123people – największa wyszukiwarka osób na świecie – wystartowała w Polsce Polska jest dwunastym rynkiem, na którym pojawia się 123people. Wyszukiwarka działa już m.in. w Niemczech, Francji, Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych. Ze strony korzysta 40 milionów użytkowników miesięcznie, co czyni 123people największą wyszukiwarką osób na świecie. Jak podkreśla R. E. Perry, polski rynek internetowy jest jednym z najbardziej dynamicznie rozwijających się w Europie, co sprawia, że jest on pierwszym w Europie Środkowo-Wschodniej, na którym firma zdecydowała się zainwestować.
0 1 0 0 0 3.08.2010Projekt PR zwycięzcą konkursu Polskiej Organizacji TurystycznejAgencja Projekt PR wygrała konkurs Polskiej Organizacji Turystycznej na opracowanie linii kreacyjnej kampanii informacyjno-promocyjnej markowych produktów turystycznych Polski na rynku krajowym.