Inventive Communication dla marki Blow
  • 0
  • 1
18.05.2010

Inventive Communication dla marki Blow

Blow, producent zaawansowanych samochodowych urządzeń multimedialnych, od maja 2010 r. powierzył koordynację działań PR w Polsce agencji Inventive Communication. Współpraca obejmie działania z zakresu kompleksowych relacji z mediami, komunikacji z partnerami, obsługi wydarzeń specjalnych oraz doradztwa strategicznego w obszarze PR.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

18 maja 2010

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.05.2010

FG Poland i agencja Fat Baby realizują kampanię launchową marki Orion

Pod hasłem „Zgodnie z Japońską Tradycją” FG Poland, wyłączny dystrybutor japońskiej marki Orion w Polsce, rozpoczął w maju intensywne działania wizerunkowe, których głównym celem jest budowa świadomości marki w segmencie nowoczesnych telewizorów LCD. W pierwszym etapie kampanii media plan obejmie kluczowe magazyny specjalistyczne, największe tytuły wnętrzarskie, lifestyle’owe oraz prasę skierowaną do mężczyzn, stanowiących istotną grupę odbiorców nowych technologii.