Trudna sytuacja na rynku reklamy w 2012 r. – raport Starlinka
  • 0
  • 1
19.02.2013

Trudna sytuacja na rynku reklamy w 2012 r. – raport Starlinka

Spowolnienie polskiej gospodarki nie sprzyja rynkowi reklamy. W 2012 r. rynek traci 5,2% wobec 2011 r., a jego wartość wynosi 7 mld 95 mln złotych – wynika z najnowszego raportu o rynku reklamowym, przygotowanego przez dom mediowy Starlink. Czwarty kwartał 2012 r. był słabszy od analogicznego kwartału poprzedniego roku o 4,9%. W ubiegłym roku z rynku odpłynęło ponad 389 mln złotych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54597 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Bartłomiej Juszczyk. Adwe

11 lat temu

Słusznie

Słuszne i trafne uwagi. Czas przestać w dobie kryzysu nawijać o tym, że "internet się broni" bo kolejne padające firmy temu zaprzeczają.

19 lutego 2013

18 lutego 2013