Reklama Profi „Bo zupa była prawdziwa” narusza Kodeks etyki reklamy
  • 0
  • 1
18.02.2013

Reklama Profi „Bo zupa była prawdziwa” narusza Kodeks etyki reklamy

Komisja Etyki Reklamy wydała opinię kwalifikującą ubiegłoroczną kampanię zup Profi jako naruszającą dobre obyczaje w reklamie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

18 lutego 2013

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
18.02.2013

Najlepiej rozpoznawani sponsorzy polskiego sportu – wyniki badania

Dyscypliny sportowe, w których sponsorzy są najbardziej zauważani przez kibiców, to piłka nożna, Formuła 1 i rajdy samochodowe. Wśród sponsorów trzech najpopularniejszych dyscyplin sportowych w Polsce, czyli piłki nożnej, siatkówki i skoków narciarskich, najbardziej zauważalnymi markami są: T-Mobile, Biedronka, Plus oraz Red Bull – wynika z najnowszego badania „Sponsoring Monitor 2012/2013” ARC Rynek i Opinia.