0 1 0 0 0 27.02.2013Marka Beskidzkie pod opieką Schulz Brand FriendlyFirma Aksam, właściciel marki Beskidzkie, podpisała umowę o długofalowej współpracy z Schulz Brand Friendly. Agencja zajmie się obsługą w zakresie strategii komunikacji, kreacji, produkcji reklam oraz planowania mediów. Zadba również o budowę wizerunku marki.
0 1 0 0 0 27.02.2013Podróż do wnętrza Ziemi z World MasterCardNa początku lutego wystartowała kampania promocyjna kart World MasterCard, w której główną nagrodą jest wyprawa do jaskiń Waitomo w Nowej Zelandii. Kampania, realizowana pod hasłem „Wyruszyć w podróż do wnętrza Ziemi: bezcenne”, została wsparta komunikacją ATL, BTL i online.
0 1 0 0 0 27.02.2013Obi zmienia strategię marketingowąSieć marketów budowlanych Obi nawiązała całościową współpracę z grupą komunikacyjną Ogilvy & Mather. Od listopada 2012 roku opracowywana była strategia pozycjonowania firmy, a od 1 stycznia 2013 spółki z grupy wspierają sieć we wszystkich bieżących działaniach reklamowych. Współpraca ma charakter długofalowy.
0 1 0 0 0 27.02.2013Bank BGŻOptima rozstrzygnął przetarg na obsługę reklamowąBGŻOptima, internetowy bank specjalizujący się w oszczędzaniu, rozstrzygnął przetarg na obsługę reklamową. Całość działań związanych z obsługą kreatywną banku poprowadzi agencja reklamowa Heart&Brain.
0 1 0 0 0 27.02.2013Streetcom wprowadza dwie nowe usługiStreetcom Polska wprowadza do oferty dwa nowe narzędzia – Streetcom Deals oraz Brand Advocates. Tym samym agencja chce rozwijać swoje kluczowe kompetencje w obszarze marketingu rekomendacji konsumenckich.
0 1 0 0 0 27.02.2013Apella z nową telewizjąAgencja Apella, która zajmuje się kompleksową promocją wizerunku, wydaje „Gazetę Bankową” i „Tygodnik Podlaski” oraz jest udziałowcem spółki Fratria, wydawcy „W Sieci” i portalu wpolityce.pl, złożyła wniosek o koncesję na miejsce na pierwszym multipleksie (MUX-1).
0 2 0 0 0 27.02.2013Pogłębiający się kryzys w wydatkach Polaków – badanie GfKAnaliza przebiegu zmian wskaźnika wyborów konsumenckich GfK w ostatnich czterech kwartałach 2012 roku prowadzi do wniosku o istotnym pogorszeniu się kondycji nabywczej polskich gospodarstw domowych.
0 1 0 0 0 27.02.2013Agora sprzedaje „Poradnik Domowy” i kupuje magazyn EdipresseW wyniku umowy zawartej 25 lutego Agora sprzedała prawa do wydawania miesięcznika „Poradnik Domowy” spółce Edipresse Polska za kwotę 11,5 mln zł. Tego samego dnia Agora nabyła od Edipresse prawo do wydawania miesięcznika „Dom i Wnętrze” za kwotę 3 mln zł.
1 1 0 0 0 26.02.2013Dociekliwy jeżyk w reklamie babeczek Delecty (wideo)Do 31 marca potrwa kampania reklamowa Babeczek Nadzianych firmy Delecta. Kompleksowe działania promujące loterię SMS pod hasłem „Babeczki Nadziane nagrodami” obejmą prasę, telewizję, VOD oraz Internet.
1 1 0 0 0 26.02.2013Jak może zakończyć się wymiana SMS-ów? (wideo)Peugeot opublikował na swoim fan page’u i kanale YouTube krótki film viralowy, pokazujący, jakie konsekwencje może nieść wysyłanie SMS-ów w trakcie jazdy samochodem.