„Nawet tam, gdzie diabeł mówi dobranoc” w reklamie Banku Pocztowego (wideo)
  • 1
  • 1
18.02.2013

„Nawet tam, gdzie diabeł mówi dobranoc” w reklamie Banku Pocztowego (wideo)

17 lutego rozpoczęła się kampania reklamowa produktów Banku Pocztowego dla klientów detalicznych. Idea kreatywna „Nawet tam, gdzie diabeł mówi dobranoc” ma podkreślać dostępność oferty we wszystkich placówkach Poczty Polskiej. Przewodnie hasło kampanii to „Gdzie Poczta, tam Bank Pocztowy”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

vin

11 lat temu

melonik

Czy melonik na głowie diabła nie jest małym pstryczkiem w nos Alior Banku, który ostatnio promował się możliwością płacenia rachunku w banku bez konieczności posiadania konta?

18 lutego 2013

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 1
18.02.2013

Najlepiej rozpoznawani sponsorzy polskiego sportu – wyniki badania

Dyscypliny sportowe, w których sponsorzy są najbardziej zauważani przez kibiców, to piłka nożna, Formuła 1 i rajdy samochodowe. Wśród sponsorów trzech najpopularniejszych dyscyplin sportowych w Polsce, czyli piłki nożnej, siatkówki i skoków narciarskich, najbardziej zauważalnymi markami są: T-Mobile, Biedronka, Plus oraz Red Bull – wynika z najnowszego badania „Sponsoring Monitor 2012/2013” ARC Rynek i Opinia.