Tallinder znika z rynku. Na horyzoncie nowi odbiorcy marek premiumTallinder znika z rynku. Na horyzoncie nowi odbiorcy marek premiumTallinder znika z rynku. Na horyzoncie nowi odbiorcy marek premiumTallinder znika z rynku. Na horyzoncie nowi odbiorcy marek premium
Wyznaczniki marek premium dziś się zmieniają (fot. Pixabay)

Tallinder znika z rynku. Na horyzoncie nowi odbiorcy marek premium

Tallinder znika z rynku. Na horyzoncie nowi odbiorcy marek premium
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Likwidacja marki odzieżowej Tallinder (LPP) to jedna z największych marketingowych porażek 2016 roku. Wytłumaczeń jest wiele, a tymczasem zadziałać mogło zwykłe, mało spektakularne zjawisko statystyczne. Konkurenci Tallindera powinni być jednak czujni – na horyzoncie widać już konsumentów z nowymi preferencjami.

Markę wprowadzono na rynek w lutym br., po półtorarocznych przygotowaniach, kosztem 25 mln zł. Zamiast planowanych trzydziestu sklepów udało się otworzyć zaledwie osiem. Zamiast zakładanej kwoty 1 mln zł stracono 20 mln. Klientelę miały stanowić przede wszystkim osoby powyżej 35. roku życia, na tyle dobrze zarabiające, by w sklepach sieci Tallinder kupować średnio aż za 300 zł.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się