Tomasz Kot wraca na szpitalny oddział w spocie Okręgowej Izby Lekarskiej w Warszawie
  • 1
  • 1
9.12.2021

Tomasz Kot wraca na szpitalny oddział w spocie Okręgowej Izby Lekarskiej w Warszawie

Okręgowa Izba Lekarska w Warszawie zaprezentowała wideo „Jestem lekarzem, jestem człowiekiem”, ukazujące dzień z życia lekarza SOR. Wystąpił w nim Tomasz Kot.

Film skupia się na ukazaniu perspektywy lekarzy podczas 24-godzinnego dyżuru. To szpitalna rzeczywistość, gdzie ratowanie życia pacjentów przeplata się z godzinami spędzonymi nad dokumentacją, walką z zawodnym sprzętem, przyjmowaniem pretensji, a nawet agresji osób oczekujących w kolejkach.

Materiał wyreżyserował Łukasz Palkowski, który w 2014 r. stworzył film „Bogowie” o Zbigniewie Relidze, w którego również wcielał się Tomasz Kot. W spocie Okręgowej Izby Lekarskiej w Warszawie zobaczymy też Szymona Warszawskiego, który w filmie Palkowskiego wcielił się w rolę Andrzeja Bochenka, Piotra Głowackiego – filmowego Mariana Zembalę oraz Rafała Zawieruchę, który w filmie zagrał Romualda Cichonia.

  • Scenariusz: Łukasz Palkowski, Marek Wróbel, Anna Gołębicka
  • Kompozytor: Bartosz Chajdecki
  • Operator obrazu: Michał Jaskulski
  • Producent: Marcin Lech, Dariusz Przebinda – PCP Films
  • Kreacja i nadzór kreatywny: Anna Gołębicka
  • 1
Tomasz Kot

Tomasz Kot znów wciela się w lekarza

9 grudnia 2021

  • 0
  • 6
  • 0
  • 0
  • 0
9.12.2021

Agencje PR wygrywają kreatywnością. Wyniki badania „Czego firmy oczekują dziś od agencji PR?”

Oczywiste jest, że agencja PR musi odpowiadać na potrzeby klientów. Tempo codziennej współpracy nie zawsze sprzyja jednak pogłębionej refleksji nad długofalowymi oczekiwaniami oraz rozwiązaniami, które im sprostają. W ramach autorskiego badania agencja Walk PR spytała dyrektorów i managerów odpowiedzialnych za komunikację w różnych sektorach rynku o ich perspektywę współpracy z agencjami public relations. Wyniki pokazują, że zarówno na etapie wyboru partnera, jak i podczas codziennej współpracy firmy oczekują od agencji PR przede wszystkim kreatywności, za którą często skłonne są dodatkowo zapłacić.