TNS Polska przeprowadził badanie efektywności kampanii rekomendacji dla Knorra - Marketing przy Kawie
TNS Polska przeprowadził badanie efektywności kampanii rekomendacji dla Knorra
  • 0
  • 1
9.08.2012

TNS Polska przeprowadził badanie efektywności kampanii rekomendacji dla Knorra

W lipcu TNS Polska zrealizował badanie „Efektywność kampanii rekomendacji”. Przykładową kampanią poddaną badaniu były działania wokół produktu Knorra – Bulionetki Domowej. W akcję zaangażowanych było 2,5 tys. ambasadorek produktu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55844 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

9 sierpnia 2012

  • 0
  • 8
  • 0
9.08.2012

Raport IRCenter na temat trendów w mediach społecznościowych

Interactive Research Center przedstawia podsumowanie aktualnych trendów w mediach społecznościowych. Największą popularnością internautów w lipcu cieszysły się społeczności skupione wokół słodyczy, a największy poziom aktywności fanów odnotowany został na profilach operatorów GSM i telewizji kablowych oraz społecznościach lifestyle'owych. Najbardziej popularną reklamą w lipcu był materiał umieszczony na profilu Skoda Auto związany z nawiązaniem partnerstwa z Tour De France.

8 sierpnia 2012