Raport IRCenter na temat trendów w mediach społecznościowych
  • 0
  • 8
9.08.2012

Raport IRCenter na temat trendów w mediach społecznościowych

Interactive Research Center przedstawia podsumowanie aktualnych trendów w mediach społecznościowych. Największą popularnością internautów w lipcu cieszysły się społeczności skupione wokół słodyczy, a największy poziom aktywności fanów odnotowany został na profilach operatorów GSM i telewizji kablowych oraz społecznościach lifestyle’owych. Najbardziej popularną reklamą w lipcu był materiał umieszczony na profilu Skoda Auto związany z nawiązaniem partnerstwa z Tour De France.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

8 sierpnia 2012