Crédit Agricole zdradza koncepcję kreatywną tegorocznej kampanii reklamowej (wideo)
  • 1
  • 1
9.08.2012

Crédit Agricole zdradza koncepcję kreatywną tegorocznej kampanii reklamowej (wideo)

Szczęśliwe, czerwone krzesło to główny element nowej strategii komunikacyjnej Crédit Agricole Bank Polska. Narratorem opowiadań w sierpniowej kampanii reklamowej będzie francuska aktorka Juliette Binoche.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

9 sierpnia 2012

  • 0
  • 8
  • 0
  • 0
  • 0
9.08.2012

Raport IRCenter na temat trendów w mediach społecznościowych

Interactive Research Center przedstawia podsumowanie aktualnych trendów w mediach społecznościowych. Największą popularnością internautów w lipcu cieszysły się społeczności skupione wokół słodyczy, a największy poziom aktywności fanów odnotowany został na profilach operatorów GSM i telewizji kablowych oraz społecznościach lifestyle'owych. Najbardziej popularną reklamą w lipcu był materiał umieszczony na profilu Skoda Auto związany z nawiązaniem partnerstwa z Tour De France.

8 sierpnia 2012