Taika Waititi jako królik Ralph w kampanii The Humane Society of the United States
  • 1
  • 1
25.03.2021

Taika Waititi jako królik Ralph w kampanii The Humane Society of the United States

Prozwierzęca organizacja The Humane Society of the United States rozpoczęła kampanię „Save Ralph” przeciw testowaniu kosmetyków na zwierzętach. W jej ramach powstaje krótkometrażowy film, w który zaangażowali się m.in. Taika Waititi, Zac Efron i Olivia Munn.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

25 marca 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.03.2021

Programy lojalnościowe i wsparcia sprzedaży 2021 – nowy raport magazynu „Marketer+”

Nowa rzeczywistość sprawiła, że coraz więcej firm zaczęło dostrzegać ogromny potencjał programów lojalnościowych i wsparcia sprzedaży. Zwykle około 20% kupujących odpowiada za niemal 80% dochodów marki. Dlatego tak ważne jest, aby – zwłaszcza w tak niestabilnej sytuacji gospodarczej – poznać stałych klientów i odpowiednio o nich zadbać. Podobnie jak o swoich pracowników.