Totalizator Sportowy przedłuża współpracę z Leo Burnett Warszawa
  • 0
  • 1
25.03.2021

Totalizator Sportowy przedłuża współpracę z Leo Burnett Warszawa

Totalizator Sportowy ogłosił wyniki przetargu na agencje reklamowe, z którymi będzie współpracował przez kolejny rok. Na liście zwycięzców jest m.in. Leo Burnett Warszawa.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

25 marca 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.03.2021

Programy lojalnościowe i wsparcia sprzedaży 2021 – nowy raport magazynu „Marketer+”

Nowa rzeczywistość sprawiła, że coraz więcej firm zaczęło dostrzegać ogromny potencjał programów lojalnościowych i wsparcia sprzedaży. Zwykle około 20% kupujących odpowiada za niemal 80% dochodów marki. Dlatego tak ważne jest, aby – zwłaszcza w tak niestabilnej sytuacji gospodarczej – poznać stałych klientów i odpowiednio o nich zadbać. Podobnie jak o swoich pracowników.

24 marca 2021