Podsumowanie kampanii „Rozwód? Przemyśl to” (wideo)
  • 2
  • 1
2.12.2011

Podsumowanie kampanii „Rozwód? Przemyśl to” (wideo)

Prowadzona od lipca tego roku kampania „Rozwód? Przemyśl to” wywołała sporo kontrowersji. Czas na jej podsumowanie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

MądrAla

12 lat temu

Wątpię

Dużo imponujących cyferek.
Mimo wszystko wątpię, by dorośli ludzie zmienili decyzję o rozwodzie pod wpływem tak infantylnego przekazu w tresći i formie.
A co na to dzieci? Czy zbadano przy okazji jaki wpływ ta atrakcyjna bajka wywarła na dzieci? Jaki obudziła w nich lęki?

2 grudnia 2011