Nie zdążyłam zniechęcić do pigułkiNie zdążyłam zniechęcić do pigułkiNie zdążyłam zniechęcić do pigułkiNie zdążyłam zniechęcić do pigułki
Czy to decyzja samej kobiety, na co uda jej się w życiu zdążyć? (źr. Fundacja Mamy i Taty)

Nie zdążyłam zniechęcić do pigułki

Nie zdążyłam zniechęcić do pigułki
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Ostatni tydzień upłynął pod znakiem reklamy Fundacji Mamy i Taty. Bohaterka spotu – bogata właścicielka luksusowego domu i globtroterka w średnim wieku – żałuje, że nie zdążyła mieć dziecka. Przekaz poruszył internautów, publicystów, blogerów i branżę reklamową. Powstało mnóstwo memów, kwitł real-time marketing.

Jaki był cel kampanii? Wnioskując po informacjach zawartych na stronie NieOdkladajMacierzynstwa.pl, celem było zainicjowanie dyskusji na temat skutków ubocznych przyjmowania antykoncepcyjnych pigułek hormonalnych.

W badanych przez fundację krajach sprzedaż takich pigułek po dyskusji społecznej malała. W USA sprzedano ich mniej nawet o jedną czwartą.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się