1 1 0 0 0 18.08.2009PZU rozszerza rzeczywistośćTrwa pilotażowa sprzedaż kart PZU Pomoc. Do końca września można je kupić na 150 specjalnie oznakowanych stacjach benzynowych PKN Orlen i za pośrednictwem dedykowanej strony internetowej. Innowatorskim elementem prowadzonych działań promocyjnych jest reklama wykorzystująca tzw. rozszerzoną rzeczywistość.
0 1 0 0 0 17.08.2009Drogerie coraz popularniejszeNa zlecenie Rossmanna firma ACNielsen przygotowała i zrealizowała badanie trendów rynkowych w dziedzinie zakupów kosmetycznych i chemicznych w polskich gospodarstwach domowych. Badanie odbyło się w kwietniu i maju 2009 roku. Były to wywiady face-to-face przeprowadzone w domach respondentów przy użyciu CAPI (tj. Computer Assisted Personal Interviewing). Badanie przeprowadzono na reprezentatywnej próbie w populacji osób kupujących artykuły chemiczno-kosmetyczne w Polsce.
0 1 0 0 0 17.08.2009„Młodzi Duchem szukają Ducha Miasta” – multimedialny konkurs dla radomianPod hasłem „Młodzi Duchem szukają Ducha Miasta” rozpoczął się fotograficzno-filmowy konkurs adresowany do młodych radomian. Organizatorem konkursu jest agencja reklamowa Demo Effective Launching (pracująca nad strategią marki Radomia), a jego patronem honorowym – Prezydent Miasta Radomia Andrzej Kosztowniak.
0 1 0 0 0 17.08.2009Skyboardy na koncercie MadonnySpółka Plakativ Poland zrealizowała ekspozycję wielkoformatową na mobilnym nośniku skyboard podczas sobotniego koncertu Madonny w Warszawie.
0 1 0 0 0 17.08.2009Wystawa „Unpolished – young design from Poland”W dniu 10 września 2009 r. w Domu Aukcyjnym Pierre Bergé & associés w Brukseli zostanie otwarta wystawa „Unpolished - young design from Poland”. Będzie to największa od lat, kompleksowa prezentacja polskiego współczesnego designu za granicą.
0 1 0 0 0 17.08.2009Jesienna kampania reklamowa Stolbudu WłoszczowaPod hasłem: „Wystarczy spojrzeć… Okna i drzwi z Włoszczowy” rusza nowa kampania reklamowa producenta okien i drzwi Stolbud Włoszczowa SA.
0 1 0 0 0 17.08.2009Sequence Media i mobilskyboard na koncercie MadonnyW dniu 15 sierpnia 2009 r. agencja Sequence Media zrealizowała kolejną ekspozycję reklamową na mobilskyboardzie. Nośnik reklamowy o wysokości 17 metrów został postawiony na terenie, na którym odbył się koncert Madonny (warszawskie lotnisko na Bemowie). Na mobilskyboardzie pojawiła się reklama firmy Allegro.
0 1 0 0 0 17.08.2009„Miłość na wybiegu” na nośnikach Braughman Group MediaBraughman Group Media w miesiąc sierpniu realizuje wielkoformatową kampanię dla dystrybutora filmowego Kino Świat.
0 1 0 0 0 17.08.2009„Dwoimy się i troimy” – nowa kampania UPC Polska17 sierpnia rusza jesienna kampania reklamowa UPC Polska pod hasłem „Dwoimy się i troimy”.
0 1 0 0 0 17.08.2009Content Media powiększa portfolioAgencja Content Media, specjalizująca się w pozyskiwaniu reklam dla wydawnictw sektora custom publishing włączyła do swojego portfolio kolejne tytuły dla takich firm jak Microsoft, Raiffeisen Bank, Honda, Kia i Aluplast.