Subway podniesie standardy w hodowli brojlerów – sukces kampanii na rzecz zwierząt - Marketing przy Kawie
Subway podniesie standardy w hodowli brojlerów – sukces kampanii na rzecz zwierząt
  • 0
  • 1
16.08.2021

Subway podniesie standardy w hodowli brojlerów – sukces kampanii na rzecz zwierząt

Serwująca kanapki sieć Subway zobowiązała się do podniesienia standardów dobrostanowych kurczaków hodowanych na mięso. Zapowiada, że do 2026 r. wdroży kryteria Europejskiej Inicjatywy dla Kurczaków (European Chicken Commitment). Wszystko to po trwającej prawie rok kampanii koalicji organizacji prozwierzęcych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55472 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

16 sierpnia 2021