Start-up produkujący hulajnogi wydał na reklamę w Google i na Facebooku tyle, że zbankrutował - Marketing przy Kawie
Start-up produkujący hulajnogi wydał na reklamę w Google i na Facebooku tyle, że zbankrutował
  • 0
  • 1
10.12.2019

Start-up produkujący hulajnogi wydał na reklamę w Google i na Facebooku tyle, że zbankrutował

Unicorn to amerykański start-up, który tworzył elektryczne hulajnogi. Właśnie zbankrutował. Firma zainwestowała w reklamy w internecie niemal wszystkie pieniądze. Intensywna promocja przyniosła jednak tylko 350 zamówień.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55459 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

10 grudnia 2019

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
10.12.2019

Mobilne strony internetowe deweloperów budowlanych – raport Up & More

Sektor nieruchomości od dłuższego czasu przeżywa okres dynamicznego rozwoju. Ceny mieszkań i nieruchomości użytkowych rosną, a firmy deweloperskie notują rekordowe zyski. Postępująca rewolucja technologiczna powoduje, że potencjalni kupujący szukają informacji o nieruchomościach w Sieci, coraz częściej za pomocą smartfonów. Czy przedstawiciele branży idą z duchem czasu i za potrzebami nowych nabywców – sprawdziła firma Up & More.