Leszek przełamuje lody. Rusza zimowa kampania reklamowa marki Lech Premium
  • 0
  • 2
10.12.2019

Leszek przełamuje lody. Rusza zimowa kampania reklamowa marki Lech Premium

Leszek powraca w zimowej odsłonie kampanii, po raz piąty odkrywając przed konsumentami limitowaną edycję puszek. Inspirowane górskim krajobrazem oraz zamarzniętym jeziorem mają przywodzić na myśl tegoroczne hasło marki. Przekonuje ono, że nawet kiedy zimowe spotkania zapowiadają się chłodno, Leszek przełamuje lody.

Limitowaną serię puszek zaprojektowała w tym roku Zuzanna Sadlik. Głównym przesłaniem zimowej komunikacji jest przełamywanie lodów między ludźmi. Rozbita, zamarznięta tafla jeziora ma łączyć symboliczne, towarzyskie znaczenie hasła z jego dosłownym znaczeniem.

Oprócz puszek marka przygotowała również 15-sekundowy spot, którego emisja w telewizji rozpocznie się pod koniec roku. W południowej części Polski prowadzona jest też kampania OOH. Zaplanowano współpracę z influencerami, działania w Internecie oraz PR.

  • Przygotowanie kampanii, w tym działania w Internecie: Cut the Mustard
  • Zakup mediów: Zenith
  • Obsługa PR oraz współpraca z influencerami: Tailor Made PR
  • 2
Leszek przełamuje lody

Leszek przełamuje lody

Leszek przełamuje lody

10 grudnia 2019

9 grudnia 2019